Skip to main content

Beste forumleden.

Ik heb in mijn thuisnetwerk twee superwifi punten. De ene bedraad en de ander niet. Nu had ik laatst beneden geen wifi meer en bij de onbedrade wel. Modem opstarten ed hielp niet. Het bedrade wifi punt welk naast mijn modem staat uit en aan gezet en het was weer goed. Vanavond weer hetzelfde probleem maar nu blijft mijn wifipunt rood branden. Wat ik ook doe het eindigd met rood. Heeft hij soms de geest gegeven?

Hoi @Johntoorn, dat de SuperWifi steeds weer rood gaat branden schiet niet op dus. Je had 'm al opnieuw opgestart wat een keer een tijdelijke oplossing gaf dus, maar niet blijvend. 

Zou je beide SuperWifi punten eens helemaal opnieuw (schoon) kunnen installeren zoals hier wordt beschreven? Dat kan dit soort situaties vaak oplossen.

 


De volgende morgen ineens weer groen. En alles werkt weer. Het blijft een raadsel waarom dit zo nu en dan gebeurt en zeer irritant.


Dat is goed om te lezen! Ik hoop dat het zo blijft werken, mocht het toch terugkomen kan je de stappen in de link in mijn vorige bericht uitvoeren.