Skip to main content

Ik heb sinds een jaar of 2 wifi verbeterpunten. Twee wel te verstaan. Aangelegd door kpn monteur. 1 hangt er in de meterkast en 1 oo de slaapkamer 1 e verdieping. 
nu valt mij vandaag op dat op de slaapkamer het lampje oranje is (was altijd groen) en in de meterkast is deze groen. Is dat gekomen na de laatste update en kan dit kwaad?

Ha @Rene Las, in onderstaand artikel vind je de reden van het oranje lampje, de verbinding lijkt dan niet optimaal te zijn. Heb je de mogelijkheid om deze bekabeld aan te sluiten óf wat dichter bij één van de andere punten te plaatsen? Wordt ‘ie dan wel weer groen?

 


Hoi,  heb geen mogelijkheid om deze bekabeld aan te sluiten. Vond het eigenlijk gek. Lampje was altijd groen en toen oranje. Heb de stekker eruit gehaald ongeveer een minuut. Weer aangesloten, lampje werd is oranje en is langzamerhand weer groen geworden. Misschien heb ik wel te snel gejankt. Ieder geval bedankt voor je reactie. 


Haha, geen probleem 😉. Beter een keer te veel, dan te weinig gevraagd! Fijn dat ‘ie nu weer groen is!


Reageer