Na de modem update afgelopen nacht werkt mijn tp link TL-WA850RE niet meer.Ik heb hem geprobeerd te resetten maar helaas.
Na de modem update afgelopen nacht werkt mijn tp link TL-WA850RE niet meer.Ik heb hem geprobeerd te resetten maar helaas.
Welkom op de community
Hallo
Succes.
Ik heb fabrieks reset gegeven , met pennetje 10 seconden ingedrukt en daarna wps knop op modem 6 seconden in gedrukt en vervolgens binnen 2 minuten knop op TP link langdurig ingedrukt maar geen resultaat.Geen balkje komt omhoog van verbinding.
Probeer handmatig te verbinden i.p.v. via WPS, of anders WPS binnen de modem eerst activeren, staat om veiligheidsredenen standaard uit
Wps op kpn modem staat bij als je op wps knop drukt.
Wps op kpn modem staat bij als je op wps knop drukt.
Wat bedoel je met staat bij,
Bij het indrukken van de wps knop op de modem bedoel ik.
Staat het modem op WPA2? En niet op WPA2/3?
Anders kun je het Extra WiFi netwerk nog proberen. Maar dat kan niet via WPS.
Bij het indrukken van de wps knop op de modem bedoel ik.
Heb je wel gecontroleerd of WPS aangevinkt staat binnen de modem, anders heeft de WPS-knop echt geen zin.
Hoe kan ik dit controleren.
Hoe kan ik dit controleren.
Even inloggen in de modem, dan zie je ergens WPS staan, aan of uit.
Ik heb het idee dat door de update van mijn modem geen communicatie is met mijn TP link.
Beste
via WPS, maar dan moet de WPS binnen de modem/router ook geactiveerd zijn.
Of via de wifi koppelen.
Reset de TP-L even naar fabrieksinstellingen voordat je 1 van bovenstaande dingen doet en installeer dan als nieuw uit de doos.
Succes.
Je kunt de WPA instelling aanpassen zoals Marlon noemde, daarvoor kan je inloggen op het modem zelf. Net zoals het aan-/uitzetten van de WPS optie. Heb je beide al wel geprobeerd? Als je geen antwoord geeft op de vraag weten wij niet of je het wel of niet geprobeerd hebt.
Als je het makkelijker vindt om het telefonisch te bespreken kan dat ook, je kunt een terugbelafspraak maken via onze website.
Ik bel wel.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.