Skip to main content
Beantwoord

Mobiele apparaten verbinden direct met de Box 12, niet meer met mijn 2 SuperWifi's

  • 14 August 2024
  • 2 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik zit sinds een paar dagen met het volgende probleem:

  • mijn superwifi (2x) branden groen
  • al mijn apparaten verbinden met de master (box12, beneden)
  • ook apparaten die op de 1e en 2e verdieping staan
  • in mymodem zijn de superwifipunten niet zichtbaar

Gedaan:

  • reset wifipunten
  • opnieuw installeren wifipunten
  • modem reset uitgevoerd

Niets van deze acties heeft geholpen. Graag zou ik weten hoe ik dit moet oplossen.

 

 

Volg


Hi @MV81 en welkom bij de KPN Community! 

Niet handig als alles met het modem verbindt, zeker als die een paar verdiepingen verder staat dus ik kijk met je mee. 

Allereerst ben ik benieuwd welke softwareversie je op je modem hebt en welke SuperWifi punten je gebruikt (wit of zwart).
Mocht modem op V12.C.24.05.08 softwareversie zitten, zou je dan eens willen kijken of deze tip helpt?

Het standaard beveiligingsniveau van de wifi is verhoogd van WPA 2 naar WPA 2/3. Wij streven een hoger beveiligingsniveau na, maar het kan zijn dat oudere apparaten in je thuisnetwerk hier minder goed mee om kunnen gaan. In dat geval kun je de waarde zelf aanpassen naar WPA 2.

Wij bewaren de ingestelde wifi-gegevens in ons beheersysteem zodat deze na een reset automatisch weer teruggezet kunnen worden in jouw modem. Beveiligingsniveau is hier op dit moment nog geen onderdeel van. Dat betekent dat na een reset het niveau op WPA 2/3 wordt gezet, en je eventuele aanpassingen hierin opnieuw moet doen.


Reageer