Skip to main content
Beantwoord

Na reset SuperWifi gaat het lampje weer rood branden

• April 8, 2025
  • 4 reacties
  • 99 keer bekeken

Ik heb op de bovenverdieping een super wifipunt staan. Deze heeft een rood lampje. Nu heb ik alle stappen doorlopen om het punt te resetten. Losgekoppeld, resetknop indrukken, uit zetten, met internetkabel aan modum koppelen, weer aan zetten, wachten tot alle kleuren lampjes voorbij zijn gekomen en het lampje brand continu groen. Tot zo ver gaat het goed. Dan staat er dat je het punt weer los kunt koppelen en weer ergens anders neer kunt zetten. Maar zodra ik de internet kabel uit het super wifipunt haal springt hij direct weer op rood. Als ik dan vervolgens het punt weer boven neer zet en weer in het stopcontact steekt begint hij eerst groen te knipperen en daarna weer continu rood. Het resetten werkt dus niet. Wat kan ik nu doen?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@StefandeR, welkom op onze community! We denken graag even mee! Had je de reactie van ​@eagle3824 hierboven gelezen? Het kan soms wel tot n half uur duren voordat het superwifi punt zijn update goed geinstalleerd heeft

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • KPN Monteur
  • April 9, 2025

Welke superwifi heb je? de witte of de zwarte?

Welk modem heb je en welke software versie?

Heb je de super wifi minimaal 15 minuten bekabeld aangesloten gehad?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 10, 2025

Hoi ​@StefandeR, welkom op onze community! We denken graag even mee! Had je de reactie van ​@eagle3824 hierboven gelezen? Het kan soms wel tot n half uur duren voordat het superwifi punt zijn update goed geinstalleerd heeft

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 10, 2025

Ik heb de instructies op de site gevolgd daar staat niets over 15-30 minuten (of langer) wachten. 

Dus zodra het lampje groen bleef branden heb ik hem los gekoppeld en weer op de juiste plek gezet. 

Ik heb de witte superwifi punten.

Modem box 12

Software versie weet ik niet, wel recent een update gehad

Forum|alt.badge.img+7
  • KPN Monteur
  • April 10, 2025

Als het groene lampje de 1e keer constant  gaat branden is die zeker nog niet klaar. Ik adviseer om het resetten nogmaals te proberen en de superwifi minimaal 15 minuten bekabeld aangesloten te laten.Â