Al avonden bezig, al zoveel keer alles doorlopen, ook de tips hier op het forum maar lampjes blijven paars. Internet werkt gelukkig wel. De tv geeft foutcode 843.
Ik heb al eerder probleem gehad na stroomstoring maar toen lag het aan het modem zei de monteur.
nu de wifipunten maar ben zo bang voor een dikke rekening van een monteur. Waardeloze service vind ik, het moet toch gewoon werken maar nu heb ik geen tv omdat ik geen monteur durf te bellen. Die kan mij natuurlijk alles wijs maken waardoor ik moet betalen en dat het niet aan KPN ligt. Wie heeft er nog een idee wat ik kan doen?
Foutcode 843 betekent dat je tv-ontvanger geen verbinding heeft met je modem.
Die kan je proberen op te lossen door beide apparaten voor 10 seconden van de stroom af te halen.
https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-843
Helaas werkte dit allemaal niet, al dagen geprobeerd. Mijn laatste idee was de kabel van wifipunt ipv in tv ontvanger rechtstreeks in modem te doen en toen werd het lampje groen en werd interactieve tv geïnstalleerd en werkt de tv weer. Daarna het andere wifipunt op dezelfde manier gedaan maar die blijft paars. Voor nu ben ik er klaar mee maar misschien morgen de andere proberen. Ben nu te bang om de kabel eruit te halen en dat het weer niet werkt.
Hoi
We denken graag even met je mee, ik denk dat dit goed op te lossen is!
Hoe heb je alles nou precies aangesloten zitten?
We hebben hier een paar handige artikelen over trouwens op onze kennisbank
Als je hierover toch graag even contact hebt met de klantenservice, die hoeven niet meteen een monteur te sturen. Kun je hier online een belafspraak maken
Bedankt het werkt weer. Installeren van de wifi punten ging alleen met de kabel maar werkt nu weer zoals voorheen.
Ah fijn! Bedankt voor je reactie!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.