Skip to main content
Beantwoord

Na update van modem 02-09-2025 werkt SuperWifi niet meer

• September 4, 2025
  • 6 reacties
  • 570 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

In de nacht van 02-09-2025 is er een update geweest. zins dien werken mijn 2 super wifi punten niet meer. (zwarte ronde wifiverstekers) heb de modem en de wifipunten opnieuw opgestart maar dit werkt niet.

ik heb tijdelijk in de modem de 5gh wifi aangezet zodat ik verbinding kan maken met de modem zelf.

is hier een oplossing voor zodat beide wifi punten weer werken?

Beste antwoord door Tv caravan

Goedmorgen, het is inmiddels opgelost heb alles naar fabrieks instellingen terug gezet en opnieuw

de boel aangemeld.

Wat nou het probleem is geweest weet ik niet maar het werkt weer gelukkig.

Bedankt voor de support.

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 4, 2025

Beste ​@Tv caravan welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen met welke firmware?

Welke firmwareversies hebben jouw SW#2's?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 4, 2025

Ik heb een experiabox v10 met softwareversie:

V10.C.25.08.03

en heb 2x de SW2 deze hebben beide de softwareversie: SW2.C.25.05.08

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 4, 2025

Beste ​@Tv caravan als je inlogt in de modem wat staat er dan over de koppeling van de SW#2, kun je een screenshot plaatsen?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 9, 2025

Goedemorgen ​@Tv caravan , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

We zijn inmiddels een paar dagen verder, wat is op dit moment de stand van zaken? Weet je voor directe ondersteuning ook altijd een belafspraak in kunt plannen met onze Helpdesk!

Beste ​@Tv caravan als je inlogt in de modem wat staat er dan over de koppeling van de SW#2, kun je een screenshot plaatsen?

Heb je dit ook nog kunnen proberen? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • September 9, 2025

Goedmorgen, het is inmiddels opgelost heb alles naar fabrieks instellingen terug gezet en opnieuw

de boel aangemeld.

Wat nou het probleem is geweest weet ik niet maar het werkt weer gelukkig.

Bedankt voor de support.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 10, 2025

Goedemorgen ​@Tv caravan, bedankt voor je terugkoppeling en heel fijn om te lezen dat het terugzetten naar de fabrieksinstellingen in dit geval heeft geholpen!