Skip to main content
Vraag

Na update zijn 2 van de 3 SW2 punten niet meer zichtbaar

• 13 april 2025
  • 4 reacties
  • 35 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

hallo, na de update van box 12 (V12.c.24.05.08) zijn 2 van de 3 SW2 punten niet zichtbaar in het overzicht. 1 SW2 (SW2.C.24.07.04 firmware ) bekabeld, werkt prima. De andere 2, waarvan 1 bekabeld, zijn niet zichtbaar in het “ mijn modem” overzicht. beide branden groen en zijn wel zichtbaar in mijn netwerk….

van de stroom gehaald, geen resultaat.

waar moet ik nu doen, wel gezocht op het forum maar deze situatie Kwan ik nog niet tegen.

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • 46 reacties
  • 14 april 2025

Is opgelost…. Alles gereset, opnieuw verbonden en het werkt weer!

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1247 reacties
  • 14 april 2025

Hoi ​@Jasto. Het kan voorkomen dat na een update de synchronisatie tussen de Experia Box en de SuperWifi punten niet meer in orde is. Dat is niet de bedoeling natuurlijk, maar soms is het helaas onoverkomelijk. Goed dat je gelijk bezig gegaan bent met een reset en dat het allemaal weer werkt! 

Voor eventuele meelezers plaats ik nog een linkje naar onze kennisbank waar deze reset beschreven staat. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • 46 reacties
  • 15 april 2025

helaas te vroeg blij…. vandaag weer 1 vd 3 niet zichtbaar en de 2e die nu wel zichtbaar is geeft geen enkel verbonden apparaat weer………

is echt iets niet goed… maar wat.

Iemnand?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1247 reacties
  • 18 april 2025

Hmm, jammer dat de boel weer niet goed functioneert. Heb je ook al eens je Experia Box een reset gegeven? Dat wil ook nog wel eens helpen in zulke gevallen.