Goedemiddag,
Ik heb vandaag diverse topics gelezen en geprobeerd actie te ondernemen n.a.v. op- aanmerkingen en oplossingen die voorbij kwamen. Helaas werken ze niet voor mijn problemen.
- Wifiverbinding werkt vaak niet op de telefoon, elke keer na een update of na werkzaamheden werkt wifi niet of nauwelijks op de telefoon. Na aan/uitzetten van de router doet ie het vaak wel weer, maar het komt te vaak voor de laatste 2 weken dat dit probleem zich voordoet. Graag een oplossing hiervoor.
- Ik heb 3 witte super wifipunten, 2 werden geüpdatet en werkten denk ik na behoren de 3e was rood. In de app was te zien dat er 2 COM (dit zijn waarschijnlijk de superwifipunten) aanwezig waren, de 3e had de update overgeslagen, ik heb zelf de 3e maar weer aangesloten en weer aan het netwerk gekoppeld, nu brand het lampje groen, maar zijn de superwifipunten en het modem niet meer te vinden in de app (zie foto).
- kpn app zijn niet alle gegevens zichtbaar (ook niet na resetten en opnieuw opstarten telefoon etc ).
- Bij wel werkende app, toen er nog 2 superwifi's verbonden waren, kan je de COM (superwifi?) niet meer instellen en zijn de lampjes continue brandend. De app is daarnaast lastig dat als je op terug klikt je weer van voren af aan moet beginnen met het gehele proces. Waar kan je de superwifi’s instellen? Ook op mijnkpn op de computer is dit (bij mij) niet mogelijk.
- Ook na de update en na onderhoud deed mijn telefoon het niet meer. Na diverse (niet 1 keer) keren resetten deed de telefoon het weer, dit is niet wat ik verwacht, want ik moet er toch vanuit gaan dat de telefoon werkt als ik deze nodig heb en niet dat ik elke keer moe controleren of deze het doet.
Ik vind het zeer vervelend dat de zaken niet werken na updates en onderhoud en dat je als klant zelf alles moet oplossen. Dit kost veel tijd (en ergernis) en er is jammer genoeg geen dient die direct aan te spreken is en oplossingen biedt. Ook dit forum is (in mijn ogen) te onoverzichtelijk om te komen tot goede oplossingen.
Graag hoor ik hoe de app mijnkpn weer zichtbaar is hoe ik kan controleren dat mijn 3 superwifipunten het doen en hoe ik deze kan instellen. Daarnaast hoor ik graag ook of kpn een oplossing heeft voor de storing van mijn telefoon, want er wordt wel een prijsverhoging ingezet, maar een verbetering van werkbare apparatuur hoort daar niet bij zo blijkt.