Skip to main content

een half jaar geleden nieuw all in-contract. Er is toen belooft dat super wifi nageleverd werd. 2x gebeld, 2x weer beloofd.

tot op heden:  niets!

is dit standaard bij kpn?

een half jaar geleden nieuw all in-contract. Er is toen belooft dat super wifi nageleverd werd. 2x gebeld, 2x weer beloofd.

tot op heden:  niets!

Lijkt wel op ‘combineer en krijg niets’. 
 

service?  Waar?

 

Admin: dubbele topic samengevoegd met je bestaande topic


Staat er op de orderbevestiging dat u SuperWiFi's krijgt?


Goedemorgen @Domu en bedankt voor je bericht!

Dat is een lastige. Ik ben net voor je gaan kijken maar kan de toezegging dat je nog superwifi punten nageleverd zou krijgen nergens terugvinden. Wanneer en door wie is deze toezegging precies gedaan?


Ja, wie! Dat is een lastige. Er is door mij tel contact geweest met een medewerker voordat ik het contract afsloot. Die super wifi was een voorwaarde om tot het contract te komen.

Helaas zijn we eind maart voor ruim 6 maanden in het buitenland geweest en is het een beetje erlangs geslopen, ervan uitgaande dat het in orde zou komen. Niet dus. 


Ja, wie! Dat is een lastige. Er is door mij tel contact geweest met een medewerker voordat ik het contract afsloot. Die super wifi was een voorwaarde om tot het contract te komen.

Helaas zijn we eind maart voor ruim 6 maanden in het buitenland geweest en is het een beetje erlangs geslopen, ervan uitgaande dat het in orde zou komen. Niet dus. 

 

In dat geval zou ik je willen adviseren om hier een klacht over in te dienen @Domu. Onze collega's van de klachtenafhandeling zullen na het indienen van je klacht binnen 10 werkdagen contact met je opnemen om te kijken of jullie tot een oplossing kunnen komen. Ik duim voor een goede afloop! 


Oké, merci,  doe ik dat, en maar weer afwachten


Mondelinge toezeggingen zijn dus waardeloos  bij kpn. !! 
Die klachtenmiep was kortaf en bitchie, bijna werd ik benoemd tot grove leugenaar. Wat een bedrijf👎

op zoek naar een ander dus…