Alle wifipunten en het modem draaien in ieder geval allemaal op de nieuwe KPN Software, dat is goed.
Ik denk toch dat we eens moeten kijken naar de afstand tussen de wifipunten. Het SuperWifi punt bij het modem kan zorgen voor storing, omdat deze nu te dichtbij een ander wifipunt staat, namelijk het modem. Het is beter om de SuperWifi daarom uit de meterkast te verplaatsen. Daarnaast is het belangrijk dat dat de afstand tussen de rest van de SuperWifi punten niet te groot is. Ik hoor wat je zegt over dat het voor de update wel zo heeft gewerkt. Maar met de update is er één en ander veranderd, waardoor de SuperWifi punten nu iets dichterbij elkaar moeten staan voor een goede werking. Mijn advies is dus om eens met de afstanden te spelen, om te kijken of dit helpt.
Ook lees ik iets over een rood lampje na de update. Ik wil je daarom ook vragen om dit artikel eens door te nemen: KPN SuperWifi: rood lampje of continu groen knipperend lampje. Als je op de link klikt, kom je direct uit bij het relevante stukje over het rode lampje bij een update. Het is een hele instructie, maar daarna zou het weer moeten werken.