Hopelijk hier straks een gouden tip, online vind ik zelf helaas niets.
Mijn dank is alvast groot!
Jazeker!
KPN Box 12 resetten
Je kan de KPN Box 12 kan op 2 manieren resetten.
Met de resetknop Deze zit aan de achterkant in het gaatje naast de groene Phone poorten. Druk met een dun voorwerp (satéprikker, paperclip) 3-5 seconden in het gaatje tot het powerlampje rood gaat branden. Laat los en wacht af. De Box gaat zich resetten en herstart. Dit duurt ongeveer 10-15 minuten.
Via de webinterface Klik op de blauwe knop My Modem. Klik in de bovenbalk op Maintenance. Daarna kun je kiezen tussen herstarten (bovenste blauwe knop) of resetten (onderste blauwe knop).
Jazeker!
KPN Box 12 resetten
Met de resetknop Deze zit aan de achterkant in het gaatje naast de groene Phone poorten. Druk met een dun voorwerp (satéprikker, paperclip) 3-5 seconden in het gaatje tot het powerlampje rood gaat branden. Laat los en wacht af. De Box gaat zich resetten en herstart. Dit duurt ongeveer 10-15 minuten.
Via de webinterface Klik op de blauwe knop My Modem. Klik in de bovenbalk op Maintenance. Daarna kun je kiezen tussen herstarten (bovenste blauwe knop) of resetten (onderste blauwe knop).
Jazeker!
KPN Box 12 resetten
Ons was verteld gewoon de Experia 12 aan te sluiten en alles zou weer werken.
lampjes brandde zoals voorheen, maar dat zegt dus niets. Kreeg de lampjes ook niet uit met de knop aan de zijkant.
Nu na de meest logische optie (reset knop achterzijde en even uit/aan schakelen) werkt het weer zoals voorheen.
Kan niet wachten op glasvezel.. )
Graag gedaan 👍
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.