Skip to main content

Mijn 2e super wifi punt doet het ineens niet meer.Het lampje blijft rood.

Hen alle dingen al.gedaan,resetten,opnieuw aansluiten enzo maar het word telkens weer rood.

 

*Admin: Eigen topic voor je vraag aangemaakt. Afgesplitst van dit topic.

Mijn 2e superwifi is nu ineens altijd rood.

Heb alles al geprobeerd,ressetten,opnieuw aansluiten enzo,maar het word gewoon weer rood.

Heeft het altijd gedaan en staat op dezelfde plek.

 

Admin: samengevoegd met je eigen topic


Mijn 2e super wifi punt doet het ineens niet meer.Het lampje blijft rood.

Hen alle dingen al.gedaan,resetten,opnieuw aansluiten enzo maar het word telkens weer rood.

 

*Admin: Eigen topic voor je vraag aangemaakt. Afgesplitst van dit topic.

WPS al eens geprobeerd? Op beide superwifis de wps een 3-4 seconden ingedrukt houden totdat ze oranje knipperen.


Ja ook dat heb ik meerdere malen geprobeerd

 


Heb je em al een keer met een kabel aangesloten op het modem en toen gereset?


Ja Joep ook gedaan,heb eigenlijk al.doe dingen geprobeerd maar.eindigt telkens op rood 😔


Hoi @Hanneke11, ik lees dat jouw tweede SuperWifi punt steeds weer rood wordt, ondanks de dingen die je al geprobeerd hebt. We denken hier op het forum graag met je mee.

Heb je ook de schone installatie van SuperWifi al geprobeerd? Zo niet, dan raad ik je aan dat eerst te doen. Zo wel, dan raad ik je aan om je SuperWifi's eens van plek te verwisselen. Ik ben benieuwd wat er dan gebeurt, of het probleem bijvoorbeeld ‘mee verhuist’ of niet.


Helaas verhuisd het probleem met zich mee.

Hij heeft het altijd gedaan op de plek,maar inderdaad andere plaatsen geprobeerd,maar helaas.

Het is echt een raadsel.


@Hanneke11 Als het probleem mee verhuist en zich overal voordoet, ook na resetten, klinkt het alsof dat SuperWifi punt niet goed meer werkt. Je hebt na aankoop 2 jaar garantie op je SuperWifi. Je kan je SuperWifi samen met de bevestiging van de bestelling of aankoopbon meenemen naar de KPN Winkel in de buurt. Onze collega's daar controleren het dan voor je en indien nodig krijg je nieuwe mee.


Oké dankjewel.

Ga ik binnenkort even dien.