Skip to main content

Mijn telefoon (samsung a14) verbind niet met de wifi, maar als ik de versterker uitzet verbind het wel (met slechte wifi omdat het niet dichtbij de bron is). Laptops en andere dingen verbinden echter wel met de versterker, dus ik vroeg mij af wat er fout gaat. Mijn telefoon doet dit nergens anders maar alleen bij deze versterker, en resetten werkt ook niet.

Hallo @Rik249 , welke merk en type modem heb je van KPN in bruikleen en welk merk en type versterker heb je?

Heb je de versterker bekabeld of draadloos aangesloten aan de modem???

 


Goedemorgen @Rik249 en welkom hier op de KPN Community :)

Als andere apparaten wel kunnen verbinden, zou dat ook mogelijk moeten zijn met je Samsung a14. Heb je de wifi op je Samsung toestel al eens opnieuw ingesteld? Daarmee bedoel ik dat je je Samsung a14 het wifi netwerk waarmee je wilt verbinden, eens helemaal verwijdert (of vergeet) om deze vervolgens opnieuw in te stellen. Je dient dan ook (eenmalig) het wachtwoord van de wifi opnieuw in te stellen. Mocht dat niet de oplossing zijn, dan ben ik ook benieuwd naar:

Hallo @Rik249 , welke merk en type modem heb je van KPN in bruikleen en welk merk en type versterker heb je?

Heb je de versterker bekabeld of draadloos aangesloten aan de modem???

 

 

 


Reageer