Skip to main content
Antwoord

Sinds de laatste Box 12 update werken 3 SuperWifi1 punten niet meer goed samen

• July 24, 2025
  • 2 reacties
  • 63 keer bekeken

Na recente update KPN box 12 werkte mijn 3 witte superwifi versterkers niet meer goed. En dan bedoel ik de Mesh-verbinding. Door het huis lopen met een actieve Teams vergadering werd onmogelijk. 23-07-2025 contact met de KPN helpdesk gezocht omdat na het resetten 1 modem niet meer gereset kon worden na paarse LED. De andere 2 kon in wel resetten na 5 sec. Reset knop indrukken volgde 2x rood en een herstart. Voor het modem wat niet meer wil opstarten na groen gaat LED uit mag ik een nieuwe kopen. Maar ben niet van plan om na een update van KPN zelf een nieuwe witte superwifi versterker te gaan betalen. Ik vind dat alles wat te maken heeft met Internet+TV KPN moet onderhouden. Welke service kan ik van KPN verwachten ? 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@decuijper . Welkom hier.

Wat vervelend dat je internet stabiliteit zo achteruit is gegaan na die update. Je vraagt wat je van ons mag verwachten en dat is dat de hardware die je van ons hebt goed werkt.

Wie heeft jou vertelt dat je zelf een nieuwe superwifi moest gaan kopen?  Want dat is, mits ze niet door jouw stukgemaakt zijn (en die kans acht ik zeer klein), niet correct. 

De helpdesk medewerker heeft een stappenplan om na zo'n update alles samen met jou weer aan de praat te krijgen en als dat niet werkt moet je denken aan een monteur of vervangende hardware. Deze community is voornamelijk bedoeld als plek waar klanten elkaar helpen. We zijn geen helpdesk. Als ik jou was zou ik een terugbelafspraak inplannen en het issue nogmaals voorleggen. 

2 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 28, 2025

Hoi ​@decuijper . Welkom hier.

Wat vervelend dat je internet stabiliteit zo achteruit is gegaan na die update. Je vraagt wat je van ons mag verwachten en dat is dat de hardware die je van ons hebt goed werkt.

Wie heeft jou vertelt dat je zelf een nieuwe superwifi moest gaan kopen?  Want dat is, mits ze niet door jouw stukgemaakt zijn (en die kans acht ik zeer klein), niet correct. 

De helpdesk medewerker heeft een stappenplan om na zo'n update alles samen met jou weer aan de praat te krijgen en als dat niet werkt moet je denken aan een monteur of vervangende hardware. Deze community is voornamelijk bedoeld als plek waar klanten elkaar helpen. We zijn geen helpdesk. Als ik jou was zou ik een terugbelafspraak inplannen en het issue nogmaals voorleggen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 29, 2025

Terugbelafspraak gemaakt en KPN vandaag gesproken.

Ik wacht het antwoord van KPN af hoe nu verder.