Skip to main content

Sinds de modem update van afgelopen donderdag alleen nog maar gedonder met het internet. De Superwifi 1 modules werken niet meer, dit zoals vele te zien aan alle topics die gestart worden. De klantenservice weet geen raad en stuurt je telkens terug naar de Wifi manager om die klote dingen te resetten waarna ze weer moeten werken. Dit werkt voor geen ene meter en blijven maar aanhouden dat dit moet werken, wat een geweldige service…. Lampjes van de Superwifi punten branden rood.

 

Net weer de klantenservice aan de telefoon gehad. Zij willen gewoon niet helpen en zeggen dat het aan de installatie ligt waarbij ze vervolgens alles afkappen en ophangen. Wat een service KPN! Als je zo klanten gaat behandelen dan kan je beter iets anders gaan doen.

 

Tech:

Zwarte modem KPN Box 12

2 stuks Witte Superwifi 1

Hier zijn al meer voorbeelden van op dit fourm. Enige oplossing is de nieuwe zwarte superwifi variant ontvangen vanuit KPN. Die witte werken alleen nog enigzins als er 1 via de ethernet zit aangesloten.


Hi @NieuwkerkS, welkom hier.

 

Hier zijn al meer voorbeelden van op dit fourm. Enige oplossing is de nieuwe zwarte superwifi variant ontvangen vanuit KPN. Die witte werken alleen nog enigzins als er 1 via de ethernet zit aangesloten.

 

Wat Bruistablet klopt. Jij had die update nog niet moeten ontvangen. Ik zie dat je je profiel al hebt ingevuld dus ik ga voor je aan de slag om SuperWifi 2 punten te regelen. Zodra dat is geregeld krijg je een sms ter bevestiging. Je hoort van me.


Hi @NieuwkerkS, welkom hier.

 

Hier zijn al meer voorbeelden van op dit fourm. Enige oplossing is de nieuwe zwarte superwifi variant ontvangen vanuit KPN. Die witte werken alleen nog enigzins als er 1 via de ethernet zit aangesloten.

 

Wat Bruistablet klopt. Jij had die update nog niet moeten ontvangen. Ik zie dat je je profiel al hebt ingevuld dus ik ga voor je aan de slag om SuperWifi 2 punten te regelen. Zodra dat is geregeld krijg je een sms ter bevestiging. Je hoort van me.

Toch wel gratis neem ik aan....