Skip to main content

Ik heb nu dus hetzelfde geneuzel, maar dat is begonnen nadat het NT kastje vervangen is… Heb een nieuwe modem gekregen van KPN (weer een 12b) maar het helpt niet. Ben er echt helemaal klaar mee want ik heb de modem en superWiFipunt meegenomen uit het oude huis en nooit problemen gehad, maar nu KPN wilde dat ik een ander NT kastje erop ging zetten is het drama..

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Zou je dan kunnen toelichten wat er precies speelt, is de Wifi traag of instabiel. Valt de hele verbinding dan ook weg? 

Je kan ook altijd even een blik werpen op dit artikel:

Houden de problemen aan dan wil ik je adviseren om te bellen met 0800-0402. Dan lopen mijn collega's dat samen met je na.


Zou je dan kunnen toelichten wat er precies speelt, is de Wifi traag of instabiel. Valt de hele verbinding dan ook weg? 

Je kan ook altijd even een blik werpen op dit artikel:

Houden de problemen aan dan wil ik je adviseren om te bellen met 0800-0402. Dan lopen mijn collega's dat samen met je na.

Het netwerk heeft willekeurige momenten dat het er volledig uitvalt op alle apparaten. Krijg dan ook een error in de logs van de modem dat alle devices de verkeerde login informatie doorsturen en na +/- 20 seconden komt de verbinding dan terug. Super vervelend als je thuis een server hebt draaien.

 

Heb al met de technische dienst gesproken maar die zeggen dat ze niks kunnen meten en ik even moet afwachten omdat ik net een nieuwe experiabox heb. Gelukkig in t weekend nog geen problemen gehad maar ik moet ook zeggen dat ik er niet heel erg op gelet heb.


Het is niet alleen WiFi, maar ook de bekabelde verbindingen vallen weg @sander_vh?


Het is niet alleen WiFi, maar ook de bekabelde verbindingen vallen weg @sander_vh?

Correct @Nick83 


Het is niet alleen WiFi, maar ook de bekabelde verbindingen vallen weg @sander_vh?

Correct @Nick83 

Dan lijkt er inderdaad meer aan de hand te zijn Sander. Dan zou ik je willen adviseren om even te bellen met 0800-0402 en zou ik de lijn even laten doormeten.


Het is niet alleen WiFi, maar ook de bekabelde verbindingen vallen weg @sander_vh?

Correct @Nick83 

Dan lijkt er inderdaad meer aan de hand te zijn Sander. Dan zou ik je willen adviseren om even te bellen met 0800-0402 en zou ik de lijn even laten doormeten.

Dat heb ik dus al een aantal keer gedaan maar ze kunnen niks vinden terwijl ik in mn modem wel een heleboel errors heb elke keer... 


Dan zou ik specifiek bellen op het moment dat de storing zie voordoet Sander. Het is namelijk los van algemeen advies erg lastig om dit in te schatten op het forum.


Reageer