Skip to main content
Beantwoord

Slimme stekkers, wasmachine en printer zien wifi van Box 12 en Superwifipunt 2 niet.

• March 17, 2022
  • 4 reacties
  • 192 keer bekeken

Wij hebben sinds 1,5 maand de super wifi 2. Maar ik kan alleen de wifi gebruiken voor telefoon, laptop, tv. Voor andere producten zoals slimme stekkers, wasmachine en printer is de wifi niet te vinden. Iemand enig idee? 

*admin: afgesplitst

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Menstarr , als het modem en de superwifi’s helemaal bij zijn qua firmware is er nu een ‘extra wifi’ met gescheiden 2.4- en 5.0-band, waarmee je alle apparaten moet kunnen verbinden.

Succes.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• March 17, 2022

Wij hebben sinds 1,5 maand de super wifi 2. Maar ik kan alleen de wifi gebruiken voor telefoon, laptop, tv. Voor andere producten zoals slimme stekkers, wasmachine en printer is de wifi niet te vinden. Iemand enig idee? 

Hallo @Menstarr , welk merk en type(nummer) modem heb je in bruikleen van KPN?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 17, 2022

Hallo @Menstarr , welk merk en type(nummer) modem heb je in bruikleen van KPN?

@JanD  waar kan ik dit vinden? Achter op de witte sticker staat KPN Box 12 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@Menstarr en @JanD, ik heb jullie topic even afgesplitst van het verzameltopic om het overzichtelijk te houden!

• Antwoord
  • March 17, 2022

Hallo @Menstarr , als het modem en de superwifi’s helemaal bij zijn qua firmware is er nu een ‘extra wifi’ met gescheiden 2.4- en 5.0-band, waarmee je alle apparaten moet kunnen verbinden.

Succes.