SPOOKNETWERK KPN WIFI UITZETTEN HO MAAR! LET OP DIT HEBBEN MEER MENSEN ZONDER DAT ZE HET WETEN!!!
Ik heb een asus rooter zonder modum, dit is vele malen beter dan de experia box. Wifi uitzetten op de epxeria lukt, echter kpn wifi blijft ALTIJD aan. (Blauwe lampje uit toch blijft kpn aan, wij hebben het netwerk gerenamed om het beter te herkennen, we zien in de buurt hier meer (alle) mensen met een spooknetwerk van kpn)) Dit is een eigen netwerk van kpn??? Wij zitten 50 meter van straat vandaan wie heeft hier überhaupt iets aan. Ik wil alleen wifi via mij asus router, niet een of ander niet gebruikt vervuilend wifikanaal van kpn, echt heel bijzonder dat je alles uitzet en kpn zijn eigen onnodige wifi kanaal aan laat staan, betalen jullie mijn extra stroom? Of mag ik het zelf bepalen? Ik wordt hier een beetje verdrietig van kpn. Bij telfort was dit niet, wat een hopeloos achterhaald gedoe in deze tijd heeft iedereen internet op zijn mobiel, en niemand gebruikt dat arrogante kpn wifi meer, ga eens mee met de tijd mannen, dit kan toch nietwaar zijn! Geef mij aub een modem zonder wifi en zonder kpn software, dank u! Experiabox v10a with kpn software sucks!
SPOOKNETWERK KPN WIFI UITZETTEN HO MAAR! LET OP DIT HEBBEN MEER MENSEN ZONDER DAT ZE HET WETEN!!!
Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt