Skip to main content

Status bestelling is nergens te vinden!

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Er gaat van alles fout, graag onderzoeken!!


Er gaat van alles fout, graag onderzoeken!!

Welke bestelling....wat gaat er fout...etc etc etc Met deze kreten kan niemand je helpen. 


Hieronder leest u extra informatie over uw bestelling van Hussel Internet 100 Mbit/s.

 

Uw klantnummer is ***

Volg uw bestelling
U volgt uw bestelling online.

Bekijk de status van uw bestelling

 

Admin: klantnummer verborgen i.v.m. privacy


Ik krijg als ik aanklik een error


Product koppelen werkt ook niet op mijn KPN


Kijk voor een uitgebreid overzicht van uw bestelling met nummer .. in de bijlage Prijsoverzicht bestelling.


Wat je kunt doen is morgen de klantenservice bellen op 0800-0402. Wachten op een moderator van KPN op dit forum kan ook, maar dat kan even duren. 

Vul alvast je gegevens in bij je forum profiel. Alle vakjes waar 'privé'' staat zijn alleen te zien door medewerkers van KPN (en dus niet door ons, forum bezoekers). Ik zou je klantgegevens hierboven wel even weghalen door het bericht te bewerken (privacy).


Ok dank voor de info.


0800-0402 heb ik gebeld, ik ben helaas geen stap verder gekomen hiermede, ik zal later vandaag aangeven wat er fout is gegaan, hopend dat een moderator het verhaal leest.

 

Al met al geen beste reclame vandaag voor KPN.


Hoi @EJFR, welkom op het forum! Ik begrijp dat er onduidelijkheid is rondom je order. Ik heb aan de hand van de gegevens in je forumprofiel gekeken en het ziet er aan onze kant prima uit. Vanuit KPN Netwerk zie ik wel enige vertraging omdat de wijkcentrale nog niet opgeleverd is. We verwachten gereedmelding vanuit KPN Netwerk op dit moment op 24 juni. Zodra we die gereedmelding hebben kan de activatie van het abonnement gebeuren. Je krijgt dan op dat moment een mail om de installatiemonteur te plannen. Is dit ook waar jij vragen over hebt?

 

Je kunt zelf de voortgang verder bijhouden via de Bestelstatusomgeving. Daar log je in met je KPN Account. Echter je geeft aan een foutmelding te zien. Je kunt het beste dan eerst je bestelling koppelen aan dat KPN Account.

Dit doe je door in te loggen op de MijnKPN met je KPN Account. Ga dan naar Producten bovenin, en dan kies je voor Product toevoegen. Kies vervolgens voor Thuis en geef aan dat je niet thuis bent. Vervolgens kun je met postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN de bestelling koppelen.

Nadat dit gedaan is, ga terug naar de Bestelstatusomgeving en kijk of het nu wel werkt. Als het dan nog niet werkt, geef even aan hier wat voor foutmelding je precies krijgt.


Ja mijn vragen gingen o.a. daar over, en ik kreeg via 088-0063744 te horen dat er geen order was geplaatst (dat bleek achteraf onjuist aan mij verstrekte informatie te zijn)

 


Ook een aan mij gezonden email met een link over mijn bestelling werkte niet, nu ondertussen werkt deze wel sinds gisteren.


Ook een aan mij gezonden email met een link over mijn bestelling werkte niet, nu ondertussen werkt deze wel sinds gisteren.

Wat fijn dat het werkt @EJFR, loopt de bestelling inmiddels nu goed gesmeerd? 😉


Hoi @EJFR, welkom op het forum! Ik begrijp dat er onduidelijkheid is rondom je order. Ik heb aan de hand van de gegevens in je forumprofiel gekeken en het ziet er aan onze kant prima uit. Vanuit KPN Netwerk zie ik wel enige vertraging omdat de wijkcentrale nog niet opgeleverd is. We verwachten gereedmelding vanuit KPN Netwerk op dit moment op 24 juni. Zodra we die gereedmelding hebben kan de activatie van het abonnement gebeuren. Je krijgt dan op dat moment een mail om de installatiemonteur te plannen. Is dit ook waar jij vragen over hebt?

 

Je kunt zelf de voortgang verder bijhouden via de Bestelstatusomgeving. Daar log je in met je KPN Account. Echter je geeft aan een foutmelding te zien. Je kunt het beste dan eerst je bestelling koppelen aan dat KPN Account.

Dit doe je door in te loggen op de MijnKPN met je KPN Account. Ga dan naar Producten bovenin, en dan kies je voor Product toevoegen. Kies vervolgens voor Thuis en geef aan dat je niet thuis bent. Vervolgens kun je met postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN de bestelling koppelen.

Nadat dit gedaan is, ga terug naar de Bestelstatusomgeving en kijk of het nu wel werkt. Als het dan nog niet werkt, geef even aan hier wat voor foutmelding je precies krijgt.

 

Ja mijn vragen gingen o.a. daar over, en ik kreeg via 088-0063744 te horen dat er geen order was geplaatst (dat bleek achteraf onjuist aan mij verstrekte informatie te zijn)

Ook een aan mij gezonden email met een link over mijn bestelling werkte niet, nu ondertussen werkt deze wel sinds gisteren.

 

Fijn dat het nu wel werkt, @EJFR.

Het kan kloppen dat je via 088-0063744 onvolledige informatie hebt gekregen. Dit is namelijk het nummer van KPN Netwerk. Zij doen alleen de fysieke aanleg van de glasvezel. Waarna KPN de provider, waar dit forum ook van is, wordt voorzien van het signaal en je abonnement. KPN Netwerk en KPN de provider vallen wel allebei onder KPN maar zijn (vanuit de wet) losse bedrijven. Netwerk kan dan ook niet inzien hoe het met je abonnementsaanvraag staat. Wij kunnen ook niet alles inzien rondom de dingen die Netwerk doet/moet doen.

Dus, voor de komende periode: als je vragen hebt over het aanleggen van de glasvezel tot in je huis, dan kan Netwerk je helpen. Heb je vragen over de inhoud van je abonnement, het activeren daarvan, en zaken rondom dat, dan ben je hier aan het juiste adres. 


Ook een aan mij gezonden email met een link over mijn bestelling werkte niet, nu ondertussen werkt deze wel sinds gisteren.

Wat fijn dat het werkt @EJFR, loopt de bestelling inmiddels nu goed gesmeerd? 😉

De bestelling van de spullen die ik moet krijgen nog niet, ik begreep dat die niet op voorraad zijn.


Wat fijn dat het werkt @EJFR, loopt de bestelling inmiddels nu goed gesmeerd? 😉

De bestelling van de spullen die ik moet krijgen nog niet, ik begreep dat die niet op voorraad zijn.

@EJFR over welke spullen heb je het dan? 🤔


Ben ik ook even benieuwd naar, @EJFR. Ik zie aan onze kant niets over niet op voorraad zijn. Als het gaat om je installatiepakket, die krijg je standaard uiterlijk drie werkdagen voor de geplande aansluitdatum. Die staat op dit moment op 24 juni, dus dan krijg je ook uiterlijk de 21e het installatiepakket. 

Het zou kunnen dat er bij Netwerk iets niet op voorraad is dat ze nodig hebben voor het afronden van hun deel van de werkzaamheden. Maar dat zijn dan altijd spullen die zij meenemen en plaatsen. En geen dingen die jij thuis geleverd krijgt. 


Er werd mij eerder verteld dat het niet op voorraad was, dank voor deze toegevoegde info.