Skip to main content

Na een heel prettig gesprek met Senna van de klantenservice bleek dat het aansluiten van 2 superwifiversterkers ons probleem zou gaan oplossen.

De volgende dag konden we ze al ophalen bij een post.nl.punt.

Positief gestemd gingen we over tot de installatie. Het lukte niet en na lang zoeken bleek dat de stroomadapter niet werkt. Het lampje op de adapter gaat niet branden. De andere stroomadapter van het pakket werkte wel, maar stopte er na 10 minuten ook mee.

Wat nu? Bij de klantenservice wordt de verbinding verbroken zonder dat ik mijn vraag heb kunnen stellen.

Ik heb alle mogelijke hulptrajecten voor installatie van de superwifiversterker een aantal keer doorlopen, maar ik kom niet verder omdat de mogelijkheid van een kapotte stroomadapter niet als optie genoemd wordt.

Na uren gedoe, ben ik nu echt helemaal zat. 
 

Mijn vraag is: Hoe nu verder KPN? Wie helpt ons?

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Mijn advies is om ze op te halen bij de KPN-winkel. 

Dat gaat het snelste, want dan krijg je ze meteen mee. 


Hoi @Amjh, welkom bij ons op het forum. Twee SuperWifi punten met beide een defecte adapter, dat zit ook niet mee! Zijn er ook andere apparaten aangesloten geweest op dat stopcontact? Als de adapter daar stuk ging kan het zijn dat dat stopcontact niet helemaal goed is. Als er meer apparaten problemen op dat contact kan je die mogelijk ook na laten kijken. 

Is het gelukt om nieuwe adapters te krijgen via de weg die Noordzee voorstelde? Als het nog niet gelukt is kunnen we via deze weg ook met je meekijken.

Mijn advies is om ze op te halen bij de KPN-winkel. 

 


Beste Jasper en Noordzee

Ik trek mijn klacht over 2 kapotte adapters behorend bij 2 superwifipunten in. Na eindeloos zoeken en redeneren blijkt dat een onderdeel van de stroomvoorziening in de meterkast door een vreemde schakeling slechts werkt als de schakelaar van het licht in de aangrenzende kamer op aan staat. Dat stroompunt gebruikten we voor de adapters, die dus steeds niet werkten. Je zou het zelf niet verzonnen krijgen. 
We zijn door jullie advies naar een KPN winkel gegaan met de 2 adapters, die daar wel bleken te werken. Toen zijn we verder thuis gaan zoeken waarom dat bij ons in de meterkast niet zo bleek te zijn. 
Heel hartelijk dank voor het meedenken en voor de tips. 
 

met vriendelijke groet,

 

Amjh

 


Goed om te lezen dat het probleem is gevonden @Amjh, mijn vermoeden over het stopcontact was juist dus. Een elektricien kan die nakijken en repareren, zodat je 'm weer kunt gebruiken.

Als we via deze weg nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.