Skip to main content

Hallo sinds gister wifi problemen, niets werkte en super wifi's branden rood. Nu heb het modem gereset beide super wifi gereset maar nu willen ze niet meer installeren iemand tips? 

Dag @Gorbatjov welk type modem heb je en de witte of zwarte ronde SuperWiFi's?


Alles gereset door pinnetjes achterop ingedrukt te houden?

Alle Superwifi’s bekabeld aan het modem?

 


Ik heb een kpn box 12 met 2 witte wifi's, het heeft maanden goed gewerkt


Ik heb een kpn box 12 met 2 witte wifi's, het heeft maanden goed gewerkt

 

Dat is geen antwoord op de vragen

 

Alles gereset door pinnetjes achterop ingedrukt te houden?

Alle Superwifi’s bekabeld aan het modem?

 

 


Ik heb een kpn box 12 met 2 witte wifi's, het heeft maanden goed gewerkt

Als u dze met een utp-kabel aan de KPN Box koppelt, branden dan de lampjes groen?


Ja alles gereset met de pennetjes acherop modem werkt weer naar behoren, super wifi is paars, bedraad aan de modem, aangezet  maar er gebeurd niks, ook via app geprobeerd, ook niet. Heb alle poorten op modem geprobeerd, wifi punten meermaals gereset maar er gebeurd niets


De pennetjes heeft u minimaal 15 seconden vast gehouden? Waarbij de stekker gewoon in het stopcontact zat? En het lampje zag u daarbij 3 keer aan en uit gaan?


Ja, heb ik gedaan daarna voledig op laten starte tot ik constant paars had, toen uitgezet utp aan de modem en weer aangezet, inmiddels al een keer of 15 maar er gebeurd niets, zie hem ook niet op ethernet op de interface van de modem


Lijkt me duidelijk een Motiv probleem. Oplossing is Motiv cleanen. Dan gaan die Superwifi’s gelijk doen wat ze moeten doen.

Ik weet niet of de klantenservice dit kan, anders een moderator hier.


Net geprobeerd iemand aan de lijn te krijgen, na 2 keer 20min in de wacht zou ik doorverbonden worden maar wel weer eerst 20min in de wacht, het kan te gek ook, ik geef het op


Toch maar weer de boel gereset, modem van glas losgekoppeld en gereset,   wifi punten gereset toen alles een half uurtje stroomloos gelaten, daarna eerst modem opgestart 5Ghz op kanaal 36 vast gezet aan glas gekoppelt en tot mijn verbazing kon ik de wifi's, weer instaleren en alles werkt weer


Toch maar weer de boel gereset, modem van glas losgekoppeld en gereset,   wifi punten gereset toen alles een half uurtje stroomloos gelaten, daarna eerst modem opgestart 5Ghz op kanaal 36 vast gezet aan glas gekoppelt en tot mijn verbazing kon ik de wifi's, weer instaleren en alles werkt weer

 

Wonderlijk. Maar mooi dat het gelukt is 👍🏼


Wonderlijk idd, exact dezelfde procedure als daarvoor behalve het stroomloos laten, mischien was dat de truuk