Skip to main content

Ik heb 4 ( niet bekabelde ) Super Wifi punten, 2 gaan telkens blauw knipperen, de andere 2 blijven netjes groen en geven geen storing.

Er valt niet meer te werken met de ‘ blauwe’ Wifi punten. Heeft iemand een idee?

Hoi @PLZ en van harte welkom op ons forum!

We denken hier graag met je mee. Ik lees dat twee van jouw vier SuperWifi's niet lekker werken en de lampjes daarop blauw zijn. Een blauw lampje op je SuperWifi kan twee dingen betekenen: je bent bezig met de instellingen óf ze zijn bezig met een update. Kan een van de twee het geval zijn bij jou? 

Als het zo blijft, kan je eens proberen om je SuperWifi opnieuw te installeren. Je leest het in hetzelfde topic over SuperWifi waar ik hierboven naar verwijs, bij Schone installatie van SuperWifi punten.


De lampjes staan op groen en gaan dan spontaan blauw knipperen. Zonder dat ik een update draai of bezig ben met het systeem.

 

Soms worden ze daarna rood of moet ik ze even aan en uit zetten. het vreemde is dat het om 2 van de 4 unten gaat. Ze staan allebei op de 1e verdieping en de modem zit beneden in de meterkast . ( modern betonnen huis)
 

Ik zal ze opnieuw installeren zoals je voorstelt 


Hallo @PLZ ,

Wat gebeurt er als je de twee slecht werkende versterkers omwisselt van plaats met de twee goedwerkende versterkers? 
 

Wat ook kan helpen is om die slecht werkende versterkers een klein stukje te verhuizen. Bv iets meer richting de meterkast. 


Hallo @PLZ ,

Wat gebeurt er als je de twee slecht werkende versterkers omwisselt van plaats met de twee goedwerkende versterkers? 
 

Wat ook kan helpen is om die slecht werkende versterkers een klein stukje te verhuizen. Bv iets meer richting de meterkast. 

@PLZ 

Heeft dit geholpen?