Skip to main content

Sinds de laatste update van de router V12 hoeft het 1e superwifi punt niet meer bekabeld aangesloten te worden. Maar mijn overige 2 superwifi punten blijven sindsdien oranje en op 2,4 ghz staan.

Al diverse malen gereset en opnieuw geïnstalleerd maar niks helpt.

Okk kan ik het lampje van de punten niet meer op 50% zetten, voorheen kon dit wel.

Wie weet de oplossing.

Hoi @nbkerk, welkom op ons forum!

Als het probleem zichzelf nog niet opgelost heeft, zou je dan alles eens stuk-voor-stuk willen resetten en je experiabox ook?
Mogelijk is het nog noodzakelijk je superwifipunten te verplaatsen naar een plek waar het signaal beter is!

In dit topic kun je alles over de Superwifi punten vinden: 

 

Ik heb ook nog een paar verschillende topics over dit specifieke probleem voorbij zien komen.

 

Dag Ron,

Bedankt voor je antwoord. Het lampje is dit weekend vanzelf weer op groen gesprongen. Ik ben er verder maar van af gebleven en hoop dat het zo goed blijft! 

Sven

 

 

  

Wat irritant dat je 2e Superwifi punt niet meer wil verbinden. Vaak helpt het om het hele netwerk even opnieuw op te bouwen. 

Dus om alles even 1 voor 1 te resetten en hierna opnieuw aan te sluiten. Hierna zou ook het tweede Superwifi punt normaal gesproken moeten koppelen. 

Mocht dit het probleem niet oplossen dan hoor ik dit natuurlijk graag en gaan we verder zoeken naar een oplossing! 

 

 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!