Paar dagen terug een stroomstoring gehad en sindsdien krijg ik 1 van mijn super wifi punten (wit) niet meer aan de praat. Het wifi punt werkt alleen maar als ik deze bedraad aansluit op mijn modem. Ik heb er uiteraard twee waarvan er 1 permanent bedraad aan het modem hangt en prima werkt, de tweede doet het sinds de stroomstoring niet meer. Die blijft continu rood branden. Ik heb de punten omgewisseld, resets uitgevoerd etc. Niets wil werken. Afstand is het probleem niet. Kastje functioneerde altijd prima op de plek waar hij staat, maar ook als ik ze naast elkaar zet maakt hij geen verbinding meer.
Beantwoord
Super Wifi punt werkt niet meer draadloos na stroomstoring
Beste antwoord door Alexandra van KPN
Hi
Als het SuperWifi punt niet goed blijft werken, je hebt 2 jaar garantie op deze apparatuur. Binnen die periode kan je het bij problemen samen met de aankoop of bestelbevestiging meenemen naar de KPN Winkel in je buurt. Onze collega's daar kunnen je helpen met omruilen binnen garantie.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.