Hallo,
Net als velen hier zo te zien heb ik problemen met onze SuperWifi 1.
We hebben 3 punten, op elke verdieping eentje. Voor de update waren ze allemaal groen en werkte het prima.
Nu is dit de situatie:
- De v12 box geeft wifi af, hiermee zijn een aantal apparaten verbonden.
- Het eerste superwifi punt is bekabeld verbonden met de box, maar hierop zie ik 0 verbonden apparaten. Lampje is groen
- Het tweede superwifi punt is draadloos verbonden met de box, met een aantal verbonden apparaten. Lampje is oranje (voorheen groen)
- Het derde superwifi punt blijft ongeacht de plaatsing op rood staan en ik zie deze ook niet in het netwerk overzicht.
Wat ik raar vind is dat als de wifi op de box uit staat (dat gebeurde na resetten modem) dan is er helemaal geen wifi meer in huis. Het eerste superwifi punt neemt dat dus niet over, ookal is deze wel bekabeld verbonden en staat op groen.
Edit: ook met het vinkje aan bij Wifi op extenders aanlaten valt de gehele wifi weg.
Gisterochtend heb ik alles gereset en opnieuw verbonden, toen deed het het weer. Maar vanmorgen was alles weer kapot… Ik weet het dus niet meer. Ergens stond nog om het rode punt via WPS met het modem te verbinden: dat doet letterlijk niets, ze vinden elkaar draadloos blijkbaar niet. Punt 1 en 3 vinden elkaar ook niet met WPS.
Heeft iemand nog een idee of oplossing? Superwifi laten vervangen, of moet ik maar wachten tot er een fix gepushed wordt?
PS. Punten verplaatsen/dichterbij zetten naast dat dat geen oplossing en ook niet mogelijk is, lijkt voor het derde punt niet uit te maken, die blijft overal rood.