Skip to main content

Goedeavond,

Storing op allebei mijn super wifi 2.0 punten na 1 jaar probleemloos werken.

Na onderstaande stap, afkoppelen van internet kabel blijft toestel Paars branden.

  1. Sluit nu het eerste SuperWifi punt aan op het modem met een ethernetkabel. Het lampje zal eerst groen gaan knipperen en uiteindelijk constant groen branden. Geef dit proces de tijd en koppel niet te vroeg af. Als de installatie is gelukt dan zal bij het loskoppelen van de ethernetkabel het lampje groen blijven branden.

Springt dus gelijk hierna op Paars

Goedeavond,

Storing op allebei mijn super wifi 2.0 punten na 1 jaar probleemloos werken.

Na onderstaande stap, afkoppelen van internet kabel blijft toestel Paars branden.

  1. Sluit nu het eerste SuperWifi punt aan op het modem met een ethernetkabel. Het lampje zal eerst groen gaan knipperen en uiteindelijk constant groen branden. Geef dit proces de tijd en koppel niet te vroeg af. Als de installatie is gelukt dan zal bij het loskoppelen van de ethernetkabel het lampje groen blijven branden.

Springt dus gelijk hierna op Paars

@Axelrose

Probeer nogmaals is mijn advies maar als volgt

Koppel ze beide los >  geef ze een harde reset met sate prikker oid totdat ze rood gaan knipperen. Sluit nog niet bekabeld aan. > kijk bij wifi instellingen op je smarphone of laptop of tablet oid totdat je ziet dat de superwifi zijn originele ssid naam uitzend. Zet ze uit > weer bekabeld aansluiten > 1 voor 1 aanzetten en laat ze 1 voor 1 installeren.  Geef de tijd ca 30 minuten >  kijk in die tussen niet naar lampjes kleurtjes ect ga wat anders doen 😛 daarna moeten ze gewoon weer gaan werken als voorheen.. Ze gaan zelden stuk maar goed het blijft apparatuur uiteraard... succes!!


Reageer