Skip to main content
Beantwoord

Superwifi 2.4 Ghz netwerk wordt niet bewaard

• May 25, 2025
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Ik heb Superwifi van Kpn. De superwifi zwarte rondjes branden alle twee groen.

In de app van kpn kan ik de switch bij 2.4 ghz op aan zetten maar de instelling wordt niet bewaard.

Ik kan niet inloggen met het admin paswoord dat onderaan de modem staat. Resetten van het modem heb ik al reeds gedaan . Helaas kan ik dan nog steeds niet inloggen. Dan zegt hij dat het wachtwoord onjuist is.

Hoe zet ik nu 2.4 ghz weer aan?

Toon en mijn printer doen het niet zonder wifi

Ik heb voor morgen een belafspraak met kpn om te vragen of zij het via hun kant kunnen aanzetten.

Beste antwoord door LindaA

12v modem. Het is me inmiddels gelukt. Ik heb de wr code gescand met mijn werktelefoon. Het wachtwoord onderaan het modem is erg klein ik dacht dat de - een . Was daardoor. Dan blijft hij aangeven dat het een verkeerd wachtwoord is

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • May 25, 2025

Welk modem heb je en wat is de softwareversie daarvan?

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • May 25, 2025

12v modem. Het is me inmiddels gelukt. Ik heb de wr code gescand met mijn werktelefoon. Het wachtwoord onderaan het modem is erg klein ik dacht dat de - een . Was daardoor. Dan blijft hij aangeven dat het een verkeerd wachtwoord is