Skip to main content

SuperWifi 2: de vernieuwde SuperWifi punten

SuperWifi 2: de vernieuwde SuperWifi punten
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

504 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1851 reacties
  • 4 maart 2023

@Bram_ lol

Dan stel ik SuperWifi3 voor met re-design en dat ik een exemplaar krijg om te testen 😁

Je begreep mijn kwinkslag gelukkig en we kunnen er om lachen maar met met de serieuze ondertoon is dit ontwerp toch best apart te noemen. Er zijn nu eenmaal klanten die ze liever ophangen.

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 4 maart 2023

@Roy74 het grapje kon ik niet laten. Maar ik begrijp je punt. 

Wel is de bijgeleverde stroomkabel eentje die direct in een hoek van 90 graden naar buiten gaat. En niet direct naar achter. Dat scheelt in ieder geval een stukje.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 6 oktober 2023

Jammer dat men ook hier niet vermeld dat als u een v10 box hebt, deze niet mee telt in het netwerk, u moet hiervan de wifi uitschakelen.

Het eerste wifi punt vervangt dus de wifi van uw v10 box en is dus feitelijk weggegooid geld.

daarnaast moet deze bedraad aangesloten worden en blijven. (Tot zover uw draadloze wifi netwerk)

check dus eerst of u een v10a of nieuwer hebt wanneer u optimaal van uw wifi2 punten gebruik wilt maken, van KPN krijgt u die in elk geval niet als u een v10 box hebt.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Beste @PepSil, goeie! Dit wordt wel vermeld in het SuperWifi topic, waarnaar hierboven naar verwezen wordt: