Skip to main content

Hi,

Ik heb 2 KPN superwifi punten gekocht. Ik heb deze geïnstalleerd volgens de instructies (eerst verbinden met kabel via het modem (KPN box 12b), helemaal op laten starten, lamp constant groen en vervolgens losgekoppeld van modem en elders in huis geplaatst en lamp brandt continu groen).  Ik kan alleen geen “verbinding” maken met de superwifi punten. Als ik boven in de kamer ben waar het superwifi punt staat, dan heb ik geen wifi op mijn telefoon (mijn telefoon probeert het signaal van het modem beneden op te pakken denk ik, maar te ver weg + nieuw huis dus veel beton. Dit was de situatie al voordat ik de superwifi punten kocht). Ik heb kortgezegd het idee dat die superwifi punten niks doen voor wifi op mijn apparaten. Ik kan in de MijnKPN app ook niet zien dat ik die superwifi punten heb geïnstalleerd of dat die onderdeel zijn van mijn netwerk (ik weet van anderen dat dit wel zichtbaar hoort te zijn). Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

 

Mvg,

Kijk eens via onderstaande link voor een mogelijke oplossing @ArualRuul :

 


Hoi,

Via die link kom ik bij een uitleg over het installeren via de KPN thuis app. Die app die werkt bij mij niet meer, ik heb begrepen dat alles wordt overgezet naar de MijnKPN app. Via die app kom ik voor het installeren uit bij de website met uitleg over installatie en dat heb ik uitgevoerd, maar het resultaat blijft hetzelfde. 


@ArualRuul hai, Zijn deze nieuw uit doos of 2e hands? En welke type de 1.0 witte of 2.0 zwarte versie? Zijn ze 2e hands dan kan je ze beter eerst loshalen vd KPN box V12. Aanzetten, hard resetten. Kijk op je telefoon/tablet/laptop bij wifi instellingen en wacht eerst totdat je zijn eigen ssid naam die achter op de SW staat ziet verschijnen.  Uitzetten, bekabeld aansluiten aan de V12, aanzetten en dan pas installatie instructies volgen en gaan met die banaan!!


@Steve Mnt Hoi,

Ze zijn nieuw uit de doos (2.0 zwarte versie) maar wel gekocht via een elektronica winkel. Weet niet of dat uitmaakt. Ik ga proberen ze te resetten in ieder geval. Dank! 


@Steve Mnt Hoi,

Ze zijn nieuw uit de doos (2.0 zwarte versie) maar wel gekocht via een elektronica winkel. Weet niet of dat uitmaakt. Ik ga proberen ze te resetten in ieder geval. Dank! 

Ok zo, dat zou dan niet uit moeten maken lijkt me. Hopelijk lukt het verder. Laat ze maar na resetten gewoon een c.a. half uur bekabeld hun werk doen. Dan heb je ze lang genoeg aangesloten..


Reageer