Skip to main content

*edit: helaas kan ik het bericht niet verwijderen maar ik heb een andere netwerk kabel geprobeerd en nu werkte het wel, blijkbaar lag het dus aan de kabel 🙄, opgelost dus!!*

 

Goedemiddag,

mijn extra superwifi 2 punt blijft paars branden. Ik alle tips op het forum al geprobeerd en de stappen in onderstaande afbeelding doorlopen maar zonder resultaat, hij blijft paars branden. Hopelijk is er iemand die kan helpen, alvast dank.

 

Wacht 10 seconden totdat de booster opnieuw opstart. Het LED-lampje aan de voorkant wordt wit of paars, afhankelijk van het type booster. Steek een pin in het gaatje en druk tot je een klik hoort. Houd de pin 15 seconden ingedrukt. Als het nog steeds de fabrieksfirmware is, moet je deze bijwerken naar de nieuwste versie. Je vindt de updateknop onder de instellingen van je Super WiFi-punt. Als je modem een KPN Box 12 is, moet je mogelijk het Super WiFi 2-punt terugzetten naar de fabrieksinstellingen en het vervolgens met een UTP-kabel gedurende 30 minuten opnieuw aansluiten, zodat het zijn configuratie van het modem kan synchroniseren.


Fijn dat je er uiteindelijk uit gekomen bent met de nieuwe netwerkkabel @Madebo2024! Dank voor het delen :)

Voor de meelezers, ook hier vind je meer informatie over het aansluiten van SuperWifi en de betekenis van de lampjes:

 


Reageer