Skip to main content
Beantwoord

SuperWifi 2 punt zit 'verkeerd' in het thuisnetwerk

• March 13, 2025
  • 4 reacties
  • 51 keer bekeken

Hi, mijn superwifi 2 punt op de Eerste verdieping in ons huis gaf een oranje lampje aan. Op die verdieping was er ook geen wifi verbinding mogelijk. Ik heb het punt opnieuw proberen te koppelen, maar deze staat nu als volgt in het thuisnetwerk. Dit lijkt me niet te kloppen, en ook is het lampje nog steeds oranje. Hoe los ik dit het best op?

Beste antwoord door Alex van KPN

HI ​@lnrdw, welkom bij onze community. 

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door JanD, waarvoor dank. Ik denk ook dat het handig is om dit helemaal te resetten en opnieuw te koppelen. Als aanvulling op JanD, hieronder een link naar onze Kennisbank. Lukt het dan wel?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • March 13, 2025

Beste ​@lnrdw dan staat het betreffende punt te ver weg van de bron en wordt het lampje oranje, hetgeen betekent dat het punt terugschakelt naar een lagere snelheid.

Een beetje experimenteren met verplaatsen is de enigste oplossing, zie ook onderstaande link voor aanvullende info:

en

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 13, 2025

Dank ​@JanD 

Het vreemde is dat hij naar het andere wifipunt gaat voor verbinding, terwijl het modem echt dichter bij het wifipunt op de eerste verdieping staat. Daarnaast heeft het altijd gewerkt, dit lijkt heel random sinds gisteren het geval te zijn.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • March 13, 2025

Beste ​@lnrdw dan zou je het betreffende wifipunt eens een fabrieks reset kunnen geven en weer aasluiten als nieuw uit de doos.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 14, 2025

HI ​@lnrdw, welkom bij onze community. 

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door JanD, waarvoor dank. Ik denk ook dat het handig is om dit helemaal te resetten en opnieuw te koppelen. Als aanvulling op JanD, hieronder een link naar onze Kennisbank. Lukt het dan wel?

Â