Ik heb 2 maal superwifi 2 punten aangesloten. Bevalt op zich prima maar meerdere keren per week, lijkt vooral snachts te gebeuren, gaan ze allebei op rood. Enkel een factory reset van het modem zet ze dan weer terug op groen. Dit verloopt niet altijd soepel en soms moet ik de superwifi met utp verbinden om ze weer werkend te krijgen. Wordt het een beetje zat om dat 1 tot 3 keer per week te doen.... Wat kan ik nog doen om dit werkend te krijgen...
Beantwoord
SuperWifi 2 punten springen meerdere keren per week op rood
Beste antwoord door Thomas van KPN
Dat is niet handig, wat voor bekabelde switch gebruik je? Zou je die eens ontkoppeld kunnen laten om deze (en de aangesloten apparaten) uit te sluiten?
Er zitten overigens wel een paar updates aan te komen voor zowel je experiabox als superwifi punten, het installeren daarvan kan soms ook dingen wat in de war schoppen, al helemaal als het niet in 1x lukt. Het advies daarvoor is (tzt) je superwifi punten te resetten en in ieder geval een half uur bekabeld aan te sluiten. Meer informatie hierover kun je vinden op onze product updates pagina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.