Skip to main content

2 weken geleden alles aangesloten, werkte prima, door een storing afgelopen week het modem / router opnieuw op moeten starten, en de superwifi 2 werkt ineens niet meer, meerdere malen opnieuw aangesloten, gewacht tot ze groen branden, en als ik ze dan op hun plek neerzet bleef het lampje rood branden, alles gereset met de knop achterop, nu branden ze beide paars, weer aangesloten, zelfs 2 dagen gewacht lampje brand groen, zet m weer op zijn plaats en nu blijft ie paars, kan er ook niet meer op inloggen, in de app zijn ze niet te vinden ook niet na het scannen van die qr code, vreemde is ook dat als je de router opnieuw opstart dat deze alles eruit gooit wat er aangesloten was, homewizard helemaal opnieuw moeten configureren, zelfde voor de printer, 3d printer en de tado, nog nooit meegemaakt bij andere providers en mijn eigen routers.

Wat zuur dat de SuperWifipunten ineens zo moeilijk doen @bas83 😕

Aangezien er niks aan de hand was vóór het herstarten, zou je toch denken dat alles opnieuw goed werkend te krijgen moet zijn 🤔

Zou je een ‘schone installatie’ uit willen voeren? Je ziet de stappen in het volgende artikel:

Het is nogal wat werk, maar dit lijkt me wel de beste optie om weer aan goede wifi te komen!


dat hele stappenplan al meerdere malen doorlopen de afgelopen week maar na 5 dagen elke dag meerdere malen proberen komt me de neus wel uit inmiddels, blijft hetzelfde uitkomen, dat ze niet werken, heb nu 2 dure frisbees in huis.


Hmm, dat zijn dan wel 2 hele dure frisbees inderdaad @bas83 😬

Als het volgen van deze stappen niet voor verbetering zorgt, wil ik je nu toch aanraden om hierover te bellen met onze telefonische klantenservice via 0800 - 0402. Mijn telefonische collega kan dan ‘live’ met jou aan de lijn dingen testen en doormeten!


Reageer