Skip to main content

Na diverse herinstallaties resetten  en uren geïnvesteerd om het aan de gang te krijgen  blijft het punt rood branden. Ook alle (semi) oplossingen bedraad en onbedraad geprobeerd, blijft het zelfde 
Hier nog iemand die een oplossing heeft voor ze de kliko in verdwijnen?

Grtz

Mischa

Hoi @Bellertje, welkom bij ons op het forum. In onze Kennisbank hebben we 2 artikelen die hier meer over vertellen en tips geven:

Je zegt dat je oplossingen hebt geprobeerd, maar doordat je niet vertelt wat je precies hebt gedaan is dat voor ons ook niet duidelijk.


daar bedoel ik alle oplossingen die op de kpnsite of fora worden voorgesteld mee. Het gaat goed tot dat ik de utp er uit haal


Kan je dan specifieker vertellen wat je precies hebt geprobeerd en wat het resultaat daarvan was? Wij zien niet wat jij ziet, wij zien alleen wat jij ons vertelt. Zonder meer concrete informatie kunnen wij ook niet met je meedenken.

Als het makkelijker is om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Met de ethernetkabel op de box 12, het hele proces doorlopen :

KPNAPP

wifi, check

modem, check

waar verbeteren

waar modem staat

speed meter,,, 87mbps,,, ja dat kan verbeterd worden

welke apparaten, wanneer

apparaten uitgeschakeld

opnieuw meten,,,77mbps , dit is lager dan eerst gemeten, we gaan door om dit te verbeteren

zet wifi punt aan

installatie proces doorlopen

welk lampje brand,,,,, rood, reset wifi punt met paperclip

paarslampje, ethernet er weer in 

installatieproces doorlopen

Ja v*****d lampje brand groen

verplaats wifipunt naar plek waar geplaatst moet worden

stekker er in knipper, knipper, knipper, knipper,,,,, rood

Dit proces ook met een ethernetkabel in wifipunt op de plek van plaatsing doorlopen, yes groen

ethernet eruit,,,,,,, rood

 

dan maar draadloos!!

uiteindelijk het zelfde resultaat

 

en dan lees je dat het een paar keer kan duren voordat het daadwerkelijk werkt dus dat doe je dan maar

weer via de kpn app meerdere malen alles doorlopen ,,,,,,zelfde resultaat

 

 

 

zeg het maar!!!!!


Heb je dat ook op een andere plek geprobeerd? Het klinkt alsof je het elke keer op dezelfde plek probeert, mogelijk is de verbinding op dat punt niet goed genoeg waardoor dit komt. Een andere plek kan het lampje mogelijk andere dingen laten doen.


Joh,,,,,,,, dat was nou nog niet in mij opgekomen om dat te proberen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Zit je mij nou in de zeik te nemen? of weet jij hier geen oplossing voor?

als dat t geval is zet alle voorgaande communicatie dan ffies door naar iemand die t wel weet!!!


Zoals eerder gezegd zie ik niet wat jij ziet, ik weet alleen wat jij vertelt. Dat is waarom ik je vroeg om alle stappen die je gedaan had te noemen, maar de stappen die je noemde waren niet alles blijkbaar. Zonder volledige informatie is het voor ons heel moeilijk om met je mee te denken, je kunt ons dan beter bellen pp 0800-0402.