Skip to main content

Er is een software update geweest en nu brand mijn modem en Versterker oranje ipv groen stekker eruit beide punten helpen niet. Ik kan niemand bereiken na 6 uur ‘s avonds bij KPN wat ik al raar vind. Ik heb wel internet maar dus geen groene lampen 😳

 

Admin: afgespplitst, eigen topic voor bericht aangemaakt

Gewoon ff met rust laten en kijken of het naar groen bij trekt na max 1 uur. Anders als het de nieuwe interface is , inloggen en dan onder instellingen/systeem een herstart thuis netwerk uitvoeren (blauwe knop)


Hoi @KPNave, welkom! Is het met de tip van Bruistablet gelukt om de SuperWifi weer op groen te krijgen? 


Nee is niet gelukt om het /e super wifi punt aangesloten te krijgen. Dus boven heb ik nu geen wifi. Ik ben naar kpn gegaan en werd gewoon verwezen naar YouTube filmpjes waarschijnlijk omdat de mensen in de winkels het ook niet weten. Slechte service en dat terwijl ik al 20 jaar trouwe KPN klant ben! Zegt ook niets meer tegenwoordig 


Slechte service en dat terwijl ik al 20 jaar trouwe KPN klant ben! Zegt ook niets meer tegenwoordig 

Iedereen is gelijk, 1 maand klant of 20 jaar daar mag geen verschil in zitten natuurlijk betreft behandeling. 

Heb je al een pin achter in het modem + WiFi punten gestopt voor een hard reset ?
Je verliest wel alle settings, maar ik vreest dat sit de beste oplossing gaat zijn na de update.

 

Handmatig je modem resetten

  1. Druk voorzichtig een paperclip of ander puntig voorwerp in het gaatje ‘reset’. Je vindt het reset gaatje naast de stroomkabel, aan de zij- of achterkant van het modem.

  2. Druk deze in tot het 'Power' lampje rood gaat branden.

  3. Laat de KPN Experia Box 30 minuten aanstaan. Onderbreek hem niet.

Na de reset moeten de lampjes ‘Power’, ‘Services’ en ‘Internet’ weer branden.


 

Hoe reset ik een SuperWifi punt?

  1. Koppel het SuperWifi punt los van het modem als er een ethernetkabel is aangesloten
  2. Hou het resetknopje achterop het apparaat ingedrukt tot het lampje meerdere keren rood knippert
  3. Na opstarten zal het lampje paars branden en staat de SuperWifi in de fabrieksinstelling

    ​​​​​​​

KPN SuperWifi: installatie en gebruik | KPN Community


Jammer te horen dat je ervaring in de winkel minder was, @KPNave.

 

Voor de zekerheid nog wel, heb je dit ook geprobeerd:

Anders als het de nieuwe interface is , inloggen en dan onder instellingen/systeem een herstart thuis netwerk uitvoeren (blauwe knop)

Informatie over hoe je inlogt lees je hier:

 

Na het inloggen, klik links op Instellingen, en ga dan naar het tabblad Systeem. Druk daar op de blauwe knop achter Herstart thuis netwerk.

 

We zien namelijk regelmatig dat dit voldoende is om de wifipunten weer groen te krijgen. 


Reageer