Skip to main content

Afgelopen nacht update van KPN gehad en vervolgens blijven de lampjes van de super wifi punten beneden in de huiskamer rood en het super wifi punt wat boven staat oranje ook na het uittrekken en weer indoen van de stekker.

Fijn zo’n update maar laat alles wel weer goed werken a.u.b…voorheen nl geen last gehad!

Wij hebben zelfde probleem.

Rechtstreeks koppelen aan modem via kabel lijkt de oplossing. Maar na terugzetten van superwifi blijkt het probleem te bestaan.


Hier precies hetzelfde.


Hi allen! Als de SuperWifi nog steeds niet wil verbinden en het om de zwarte SuperWifi punten gaat (SuperWifi 2), voer dan een schone installatie van de SuperWifi punten uit.

Volg alle stappen, inclusief de resets. 
Daarna zou alles weer moeten werken!


Ik heb gisteren de oplossing van Sanne uitgevoerd op alle 6 mijn SuperWifi 2 punten en natuurlijk ook het modem gereset, het is de perfecte oplossing en alles werkt weer als vanouds.

Sanne bedankt.


Wij hebben deze oplossing ook opgevolgd en ook hier werkt alles weer zoals het hoort! Nu maar hopen dat er voorlopig geen updates meer volgen!


Wat mij wel is opgevallen is dat twee tablets, Galaxy Tab S6 Lite en Galaxy Tab A9+, beide problemen hebben met de wifi en reeds na de eerste modemupdate van 29-05-2024.

De wifiverbinding valt steeds weg en komt weer terug en dat blijft zo heen en weer gaan.

Ik heb nu, na veel zoeken en proberen, op het modem de Extra Wifi 2.4G en ook de 5G aangezet en de twee tablets op ExtraWifi5G gezet en tot nu toe blijft de wifi het doen.

Voorheen heb ik hier nooit problemen mee ondervonden en blijf het vreemd vinden.

Is hier ook een goede oplossing voor, zonder de wifi aan te moeten passen ?

De Galaxy Tab A9+ is helemaal nieuw. (vanwege het probleem)


Reageer