Skip to main content

Ik heb gister 3 wifipunten (huur) aangesloten.. in combibatie met experiabox v10. Ik merk dat ze iets te ver uit elkaar staan.. de tv doet het boven wel gewoon maar het lampje brandt oranje. Op de zolder brandt het lampje rood, dus daar geen ontvangst. Heb nog mijn DVS200 (2 stuks) liggen kan ik die er evt mee verbinden of gaat dat niet? Alvast bedankt!

Admin: eigen topic voor de vraag aangemaakt

De wifi op de V10 staat wel uit hoop ik @Mario27 ?

Die oude DVS gebruiken , niet doen, dan kom je van de regen in de drup, beter is het om de 3 wifi punten in cascade aan te sluiten voor een goede ontvangst of experimenteren met de plaatsing totdat de lampjes constant groen blijven branden. Er moet er dus altijd minimaal 1 bekabeld aangesloten zijn op de modem.

 


Hallo @Mario27, het kan zeker geen kwaad om in ieder geval meer dan 1 Superwifi bekabeld aangesloten te laten. Als je dan merkt dat de anderen die draadloos zijn, moeite hebben met het oppikken van het signaal, dan het liefst die ook met een kabel aansluiten. 

Admin: bericht aangepast


het kan zeker geen kwaad om in ieder geval 1 Superwifi bekabeld aangesloten te laten.

Volgens mij is het gewoon noodzakelijk om minimaal 1 wifipunt bekabeld op de V10 aan te sluiten @Jeroen van KPN , anders gaat het nooit werken.

Of er moet softwarematig iets gewijzigd zijn binnen de V10 dat ik nog niet weet.

CC @Mario27 


het kan zeker geen kwaad om in ieder geval 1 Superwifi bekabeld aangesloten te laten.

Volgens mij is het gewoon noodzakelijk om minimaal 1 wifipunt bekabeld op de V10 aan te sluiten @Jeroen van KPN , anders gaat het nooit werken.

Of er moet softwarematig iets gewijzigd zijn binnen de V10 dat ik nog niet weet.

CC @Mario27 

Klopt, in de meterkast zit ie in de modem maar voor de rest hebben we geen aansluiting, dus het moÄ—t draadloos..


Daar heb je helemaal gelijk in @N.N.. Bij de V10 moet de eerste Superwifi bekabeld zijn aangesloten. Ik zal mijn eerdere bericht even aanpassen. 


Het is allemaal in kannen en kruiken.. huur het nu voor een half jaar gratis en wil het daarna eigenlijk gewoon kopen, kan dat?


Dat kan zeker, als je de huur stopzet. Vervolgens kun je een setje zelf aanschaffen via de Wifi Manager


Dus ik kan dit setje niet houden?


Nee, het huidige setje kun je niet houden. Als je Superwifi wil aanschaffen krijg je een nieuw setje. Zo is dit bij KPN geregeld. 


Reageer