Skip to main content

Sinds 1964 klant van (toen) PTT en (later) KPN. Vanwege deze ‘trouwe dienst’ vorig jaar beloond met 2 gratis Superwifiversterkers (waarvoor nog dank!). Helaas heeft een daarvan gisteren het loodje gelegd…. Eerst doorlopend groen knipperen, dan weer blauw, tenslotte rood en daarna waren de kleuren op en geeft hij/zij geen enkel teken van leven meer. Kapot naar ik aanneem. Vraag: geldt voor dit geschenk ook een garantietermijn of een omruilgarantie? Want er zat waarschijnlijk wel een garantie op als ik ze had besteld en zelf betaald….. Dank alvast voor het antwoord!

Goedemiddag @Luukenteun, welkom en leuk dat jij je vraag hier stelt op ons forum! 

Wat ben je al lang klant, zeg: wauw! :smiley:
Jammer dat één van de SuperWifi punten het begeven heeft!  Resetten door middel van het resetknopje achter op het apparaat, helpt ook niet meer?

Laat ik je geruststellen: of je KPN SuperWifi zelf betaald of gratis gekregen hebt, je hebt sowieso 2 jaar garantie op KPN SuperWifi!

Onze voorwaarden om gebruik te kunnen maken van de garantie, is dat het op de juiste manier gebruikt is en je een aankoopbewijs of leveringsbon,- brief kunt tonen. Binnen de garantietermijn van 2 jaar kun je met het apparaat en aankoopbewijs of leveringsbon,- brief langs gaan bij een KPN winkel: daar wordt het apparaat dan omgeruild.