Skip to main content

Hallo, 

 

Zo ge

Bij het aansluiten van glasvezel zo ongeveer 6 maanden geleden heb ik ook een super wifi apparaat aangeschaft. De monteur heeft hem geïnstalleerd en hij werkte prima. Sinds een dag of veertien begint het apparaat groen te knipperen en dat blijft zo maar doorgaan. Resetten met behulp van de reset button helpt niet want dan gaat hij oranje branden, dus dan maar de stekker eruit en weer aanzetten. Dat duurt even maar dan doet hij het weer. Ik heb het hele forum doorgelezen, maar er staat nergens hoe het ontstaat en hoe ik kan voorkomen dat het steeds weer gebeurt. Ik heb het apparaat nu vlak naast de experiabox gezet, maar ook dat helpt niet. Steeds weer gaat hij na een of meerdere dagen weer groen knipperen. Wel Wifi signaal op mijn telefoon , maar geen verbinding met het internet. Hoe zorg ik er voor dat het apparaat gewoon blijft doen wat het moet doen? of kan ik hem omruilen in de winkel voor een nieuw apparaat?  groet Fred

 

Hallo @Fred JH heb je de zwarte ronde versterker of de witte ronde?

Is deze bekabeld of draadloos aangesloten aan het modem?

Welk merk en type modem heb je?

 

 


Ik heb de zwarte ronde versterker. Super wifi 2.0  sw2-372ddb. van KPN. Draadloos. En de exprirabox 10A


Hallo @Fred JH het beste blijft de versterker bekabeld aan te sluiten op de modem voor de beste stabiele wifi.

Je zou de versterker een een fabrieks-reset ,totdat het lampje paars/blauw gaat knipperen, kunnen geven en dan weer aansluiten conform de installatie-handleiding.

Succes.

 


bedankt JanD,  reageert KPN zelf ook op deze site? gr Fred


Hallo @Fred JH KPN-moderatoren reageren in de regel ook binnen een paar dagen.

Alles wordt afgehandeld op basis van binnenkomst, het FiFo-principe dus.

 


Hi @Fred JH! Vervelend dat de SuperWifi niet goed blijft werken. Heb je al een schone installatie van de SuperWifi punten uitgevoerd? Dat lost in vrijwel alle gevallen problemen met onderlinge verbinding tussen de apparaten op.