Skip to main content
Beantwoord

SuperWifi op slaapkamer was oranje en doet het nog steeds niet na wijzigen naar 5GHz

• February 4, 2025
  • 6 reacties
  • 55 keer bekeken

hoi net contact gehad met kpn omdat mijn super wifi punt boven op oranje blijft staan ik heb ingelogd in het modem en de verbinding van 2.4 naar 5 gezet maar nu doet me super wifi punt het bovenslaapkamer nog niet wat moet ik nu doen 

alles al geprobeert en ik heb ook nieuw router kastje boven en nu de super wifi punt gekocht om boven tv te kijken 

maar niks werkt kunt u mij helpen 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@shirleyjuh . Wat ellendig dat je deze problemen hebt.

je schrijft:

alles al geprobeert en ik heb ook nieuw router kastje boven en nu de super wifi punt gekocht om boven tv te kijken 

Wat bedoel je met 'nieuw router kastje boven’ ?

Verder is het zo dat de superwifi bekabeld aangesloten moet zijn op de v10. Is dat ook het geval? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • February 4, 2025

Wordt het lampje oranje? Dan ben je te ver van het eerste SuperWifi punt vandaan

Probeer eens het super wifi punt te verplaatsen

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 4, 2025

ja heb ik gedaan op alle andere plekken boven in het huis is die rood en als ik in me tv ontvanger steek is die oranje 

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • February 4, 2025

Welk type Experia box heb je? En hoeveel super wifi punten heb je?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 4, 2025

experia box v10 

1 super wifi punt 

je modem is ook een wifi punt toch 

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • February 4, 2025

Als je een V10 hebt moet een super wifi punt sowieso bekabeld aan het modem aangesloten blijven. Je hebt dan een tweede super wifi punt nodig voor boven deze kan dan draadloos blijven.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 6, 2025

Hoi ​@shirleyjuh . Wat ellendig dat je deze problemen hebt.

je schrijft:

Wat bedoel je met 'nieuw router kastje boven’ ?

Verder is het zo dat de superwifi bekabeld aangesloten moet zijn op de v10. Is dat ook het geval?Â