Skip to main content

Ons wifipunt werkte eerst goed maar nu blijft het groene lampje knipperen alsof hij aan het opstarten is, maakt niet uit hoe lang je wacht, en of hij aan het modem zit of niet. Resetten lukt niet, als ik op de resetknop achterop druk (1, 5, 10, 12 of meer seconden) verandert er niks. 

Welkom op de community ​@LottevanRB, dat is raar. De snelheid van het knipperen kan verschillende dingen betekenen, maar bij beiden is het nog tijdens het opstartproces. Wat heb je, behalve de reset knop, geprobeerd? 

In onze Kennisbank hebben we een aantal artikelen die je hierbij kunnen helpen:

Dit laatste artikel geeft ook uitleg over hoe je de SuperWifi's volledig opnieuw kunt installeren. 

Ik kan het wifi punt helaas niet resetten (de resetknop indrukken doet niks), dus een schone installatie kan ik niet doen. Ik weet niet zo goed wat ik nog meer zou kunnen proberen.

Welke stappen had je daarbij precies gedaan ​@LottevanRB? Had je het SuperWifi punt bijvoorbeeld eerst ook stroomloos gemaakt? We zien niet wat jij ziet, alleen wat jij ons vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we mee kunnen denken. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, dat kan het makkelijkste via een terugbelafspraak via onze site.

Ik heb inderdaad alles een keer van de stroom afgehaald en punt voor punt geprobeerd te installeren, alleen dit ene punt doet het niet. Wat het doet is langzaam groen knipperen, wat ik ook probeer. Is hij niet per definitie stuk als hij niet gereset kan worden?

Met de informatie die we nu hebben is dat niet met zekerheid te zeggen. Maakt het verschil als je de SuperWifi punten van plek verwisselt en het daar probeert? Als dat ook geen verbetering geeft kan je de genoemde terugbelafspraak het beste maken, zodat er samen met jou naar gekeken kan worden.

Reageer