Skip to main content

Hi Ik heb, 2 superwifi punten, waarvan 1 altijd voldoende was om het hele huis van wifi te voorzien. Omdat ik traag wifi had heb ik via de “service pagina’s” van de kpn website mijn modem laten herstarten,

Maar nu blijft 1 wifipunt oranje, en de andere rood. Ik heb ze beiden, ongeveer tegenover de master modem (box 12?) gezet maar de kleur blijft onveranderd.

Ik heb de hele riedel van herstarten, reset met paperclip & kabel etc voor elk wifipunt doorlopen maar het probleem blijft.

 

De KPN box kan ik ook opnieuw resetten, maar weet niet of dit wat gaat oplossen.

 

Het wordt wel een beetje vervelend want ik niet echt lekker meer werken.

Jeroen.

Hmm, ik snap wel dat het een beetje vervelend wordt op deze manier @herryjerry 🙁

Heb je de witte SuperWifi 1 of de zwarte SuperWifi 2? En draait jouw V12 al op de nieuwe KPN software

Als je modem nu draait op de KPN software, en je hebt de zwarte SuperWifi2 in gebruik, dan kan het zijn dat alles weer in orde is als je de SuperWifi punten ook update naar de KPN software.

 


Hoe staat het er nu voor @herryjerry? Heb je inmiddels weer goede wifi of loop je nog steeds tegen problemen aan? In het laatste geval, zou je dan willen laten weten wat je al geprobeerd hebt en wat er nu nog mis gaat?


Momenteel heb ik weer internet, maar ik kan niet met alle apparaten inloggen op de kpn box.

Ik heb een 2e router, bekabeld op de kpn router zitten die momenteel de apparaten bedient die niet kunnen aanloggen op het wifi punt.

Een superwifi punt blijft rood, de ander doet het wel (en aan 1 heb ik voldoende)

Ik heb volgens mij super wifi 2, en v12 draait op de nieuwe KPN firmware.

Ik zal nog eens kijken naar de superwifi update.

 


Hoe staat het er nu voor @herryjerry? Is het gelukt om de SuperWifi te updaten en gaat het nu beter?


Reageer