Skip to main content

Ongeveer 2 weken geleden stonden wifipunt 2 & 3 ineens met een paars lampje. Ik heb de wifipunten toen aangesloten op de modem experiabox 10 en opnieuw geladen. De WiFi punten weer op zijn plek gezet en daar sprongen ze op oranje. Na punt 2 uitgezet en weer aangezet blijft deze groen. Maar bij punt 3 weet ik het niet meer want wat ik ook probeer hij blijft oranje. Wie heeft de oplossing?

Iemand een idee? Of een oplossing?


Hi @bigblueeyes, heb je het wifipunt wat oranje blijft al eens gereset? Dit doe je door met een paperclip 10 tot 12 seconden in het reset gaatje te drukken. Overigens welke superwifi's heb je? De ronde witte of zwarte? En heb je de locatie van de superwifi veranderd? 


Alles al geprobeerd gereset, verplaatst. Ik heb 3 witte superwifi’s


Ik heb een V10 Modem kan het zijn dat deze verouderd is? Sinds gisteren is ook WiFi punt 2 op oranje gesprongen


Iemand???


Omdat er geen oplossing kwam via de community. Gebeld met KPN en Nick heeft mij geholpen, resultaat 3 nieuwe superwifipunten 2.0 ontvangen en nu werkt de WiFi weer.


Bedankt Nick van KPN!


Nu hebben we een nieuw probleem vandaag is 8 keer het WiFi signaal op zolder weggevallen, heeft iemand hier een oplossing voor?

 


Reageer