Skip to main content

Goededag.

Weet iemand toevallig hoe ik mijn kpn super wifi punten kan verbinden met mijn tp link ax 5400 ?

Beste ​@Patrick Rev , reset de wifipunten naar fabrieks-instellingen en installeer ze als AP (AccessPoint)

Via de TPL kun je de IP-adressen van de wifipunten achterhalen en dan inloggen en wijzigingen doen.

Ze gaan echter niet in Mesh werken met de TPL.

Goedendag Jan.

Bedankt voor de informatie dit houd dus in dat ik ze alleen maar bekabeld ergens kan plaatsen en ze dus niet als wifi versterker draadloos ergens kan plaatsen? 

Vriendelijke groet Patrick 

Beste ​@Patrick Rev je kunt proberen om er een draadloos aan te sluiten, maar anders alleen  bekabeld mogelijk en de 2e kun je waarschijnlijk wel draadloos aansluiten op de 1e, gewoon proberen.

Hoi ​@Patrick Rev, de eerste TP Link zal vermoedelijk met een kabel moeten worden verbonden inderdaad. De anderen kunnen daar draadloos mee verbinden. Je kunt ze dezelfde netwerknaam en sleutel geven als het bestaande Wifi netwerk. Jouw apparaten zullen dan overal kunnen verbinden, maar doordat het verschillende apparatuur is schakelen ze niet automatisch over naar het sterkste punt. Als je bijvoorbeeld met je telefoon in de hand loopt kan je slechter signaal krijgen als je verder van het ene netwerk bent. Dan moet je Wifi even uit- en weer aanzetten op de telefoon om met de sterkste zender te verbinden.

Reageer