Skip to main content

Ik heb een half jaar geleden twee SuperWiFi punten besteld en zonder problemen aangesloten. Maar nu heb ik een nieuwe internetprovider (Kliksafe) en dus een nieuwe modem. Nu werken de wifipunten natuurlijk niet. Wat ik heb gedaan is dat ik ze beide heb gereset. En toen heb ik er één aangesloten en daar begint het probleem. Hij creeërt een extra netwerk (waar overigens wel internet op zit), maar ik wil dat mijn netwerk uitgebreid wordt. Ik las dat ik dan de SSID (naam) en wachtwoord moest wijzigen naar die van de Fritz!box. Dat doe ik, maar hij wijzigt hem niet (ik krijg geen foutmeldingen).

Hallo @wijnandmet ,

Lees in dit topic hoe iemand anders dat heeft gedaan: 

 


Ik heb onderin dat topic mijn antwoord gekregen:

 

  1. Ik gebruik nu mijn hoofd-wifipunt als basis WiFi-bron gebruikt die met kabel op mijn modem aangesloten is (daar krijgt hij internet van).
  2. Ik heb mijn Kliksafe-modem verborgen op het WiFi-netwerk.

 

Dus mijn modem ontvangt het internet, geeft het aan mijn SuperWifi-punt, en die geeft het via WiFi door :-)


Hoi @wijnandmet! Welkom op het forum! Fijn dat je met behulp van het topic een oplossing hebt weten te vinden! Ik wens je een fijne dag en stuur gerust nog even een berichtje als we iets voor je kunnen doen!