Skip to main content

Alles gedaan volgens de handleiding maar de lampjes blijven rood van de super wifi versterkers

Welkom op de community @ger1973. Welke dingen heb je precies gedaan? Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig. Als het makkelijker is om het telefonisch te doen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.

 

In onze Kennisbank hebben we ook artikelen die je hierbij kunnen helpen:

 


Alles gedaan wat er op de site van kpn staat. Harde reset, wifipunten dichter bij het modem gezet, noem maar op.


Ger1973 heb jij echt een volledige frisse installatie uitgevoerd ? Hier wil ik toch dat we even bij stil staan 🙂 ik zal er even een screenshot bij toevoegen 

Deze stappen zijn zeer belangrijk dat de superwifi punten echt volledig gereset wordt zoals in het stappenplan hierboven waar de moderators eerder naar verwezen met hun linkjes. Dus echt eerst alle superwifipunten op paars hebben . En dan zijn we er nog niet want voor een volledige frisse installatie dient het MODEM ook een harde reset dmv het pinnetje te krijgen en laat het modem een kwartier opstarten zie STAP 5. en volg daarna stap 6. Stap 6 benoemd het feit 'geef dit de tijd koppel niet t vroeg af' mijn advies zou zijn op de superwifipunt ook echt 20-30 minuten bekabeld aan het modem te laten. Zodat echt alle nodig opgehaald kan worden Deze volledige frisse installatie is eigenlijk altijd de oplossing voor problemen met de superwifipunten.

Ik hoop dat je mijn uitleg in zijn volledigheid heb begrepen wat de aandachtpunten zijn en dat er toch nog een kans en ruimte in ziet om het te proberen.

 

 


Reageer