Skip to main content

Ik wordt een beetje moedeloos van de vele updates de laatste tijd! Elke keer na een update hebben we hier problemen, nu weer beide super wifi punten weer oranje ( en ja we hebben alles gedaan wat we konden doen en wat kpn adviseert ) maar ze blijven oranje! 
TV werkte werkte ook niet meer…die opnieuw gereset en die werkt inmiddels weer.

Ik hoop dat jullie eens een keer stoppen met die updates…1x in het half jaar ok…maar dit is al de derde in twee weken en hier hebben we er alleen maar narigheid van want niets werkt meer naar behoren!

Kan KPN mij adviseren wat ik nu nog kan doen om alles weer te krijgen zoals het moet zijn? Anders wordt het tijd om een andere provider te zoeken!

Even een fabrieksreset geven en installeren als nieuw uit de doos @Rovertje , zie verder onderstaande link voor aanvullende hulp:

https://forum.kpn.com/kennisbank-wifi-en-wifi-versterkers-134


Updates. Ja. Maar meestal is het een update van een fout die bij een vorige 'update' is geïntroduceerd. Dat was dan een downdate. Zo zetten ze iets met de ene hand recht en gooien het met de andere hand weer om. If it ain't broken, don't fix it.


Ai, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heb je het nog weten op te lossen? Anders zou ik inderdaad een reset van de punten naar fabrieksinstellingen willen adviseren.


Reageer