goedemiddag,
na een stroomstoring (aardlek getript) bleven mijn superwifi punten rood aangeven. Het modem was door (box12) was door de aardlek uitgegaan, de superwifi punten niet. nadat het modem was opgestart bleven de superwifi punten rood… alles wederom uitgezet…. wachten aanzetten, modem eerst, daarna wifipunt 1 en daarna wifipunt2…. geen resultaat.
de wifipunten gereset naar fabrieks instellingen. paars lichtje brandt dus.
wifipunt aangesloten op het modem met utp en met de KPN thuis app alles volgens procedure trachten te installeren, kpn app geeft aan dat er geen superwifi punt gevonden is. het wifipunt geeft groen aan als deze bedraad is echter op mijnmodem zie ik geen id terug. haal ik het wifi punt van het modem af kleurt hij weer paars.
toen via kpn en de laptop trachten te insetalleren en nog steeds niet, ook het andere wifipunt getracht te doen, volgens procedure echter nog steeds geen resultaat.
wifi was altijd voortreffelijk en superstabiel … echter al een keer eerder meegemaakt dat als er een stroomstoring is de wifipunten volledig over de flos gaan (vorige keer met herinstallatie het wel weer aan de gang gekregen) nu wordt het wifipunt gewoonweg niet meer gezien door de experiabox (12) …
wie heeft hier ervaring mee…. heb wel een andere forum vraag gezien hierover wat tot alleen maar frustratei leidde bij de persoon en forum moderators… zo zit ik er niet in…
enige wat ik me kan voorstellen is dat mijn experiabox niet meer wil samenwerken met wifipunten (is ook via de kpn gechecked en volgens de site ok) en dus onder heb ik ook goed wifi en goede tv… (ethernet aansluitingen doen het ook goed, ook meerdere inputs geprobeerd)
of mijn wifipunten zijn gewoonweg kapot… ik heb een bel afspraak en ik zit binnen 2 jaar dus ik verwacht nieuwe wifipunten …
heeft iemand nog andere suggesties?
groetjes, william