Ik heb onlangs een Triple pack super wifi geadviseerd gekregen van servicedesk van KPN, deze op 21-05-2022 ontvangen en geïnstalleerd en getest maar geen verbetering eerder vermindering van wifi signaal. Het pakket dezelfde dag terug gebracht naar de winkel. De verkoper wilde het pakket niet aan nemen en adviseerde mij om het op te sturen naar 2400VB- 100119 ( antwoordnummer) op 26-05-2022 is het pakket bezorgd op 2400VB- antwoordnummer 100119 tot op heden geen ontvangst bevestiging gekregen.
Wel de factuur natuurlijk.
Via het bewijs van de Post.nl service punt heb ik de track en trace code (3SLFVZ483212940), gecontroleerd, en het blijkt dat het pakket niet in Alphen aan de Rijn is afgeleverd, maar in Bleiswijk
2400VB- 100119 ( antwoordnummer).
Inmiddels van KPN een bericht gekregen dat de factuur nog niet is betaald, daarvoor financiële administratie gebeld en uitstel van betaling gekregen. Servicedesk gebeld daar konden ze mij ook niet helpen en waren zeer ondeskundig.
Ik heb zelf goed gehandeld, maar door het systeem van Post.nl is het fout gegaan, ik heb geen idee
hoe dit opgelost moet worden, ik hoop niet dat het zo ver komt, dat ik voor de kosten op moet draaien.
Ik ga deze factuur niet betalen. Graag jullie Hulp,
Met vriendelijke groet, L.Ros